Higieninio ir biuro popieriaus prekių užsakymai per CPO LT elektroninį katalogą
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Renata Andriulienė
Telefonas:
+370 69118981
El. paštas:
r.andriuliene@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=647351Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=647351&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Higieninio ir biuro popieriaus prekių užsakymai per CPO LT elektroninį katalogą
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30192000
-
Biuro reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas yra biuro reikmenys dėl kurių tiekimo bus sudaromos preliminariosios sutartys dėl
užsakymų per CPO LT elektroninį katalogą pagal pirkimo dokumentų B dalyje nustatytą techninę
specifikaciją ir pirkimo dokumentų C dalyje pateiktas preliminariosios sutarties projekto nuostatas.
Pirkimas yra skaidomas į pirkimo objekto dalis. Tiekėjai galės pateikti pasiūlymus vienai, kelioms ar
visoms pirkimo objekto dalims.
užsakymų per CPO LT elektroninį katalogą pagal pirkimo dokumentų B dalyje nustatytą techninę
specifikaciją ir pirkimo dokumentų C dalyje pateiktas preliminariosios sutarties projekto nuostatas.
Pirkimas yra skaidomas į pirkimo objekto dalis. Tiekėjai galės pateikti pasiūlymus vienai, kelioms ar
visoms pirkimo objekto dalims.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 30000000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Higieninis popierius
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33760000
-
Tualetinis popierius, nosinės, popieriniai rankšluosčiai ir servetėlės
33770000
-
Popieriniai higienos gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas yra higieninio popieriaus prekės dėl kurių tiekimo bus sudaromos preliminariosios sutartys dėl užsakymų per CPO LT elektroninį katalogą pagal pirkimo dokumentų B dalyje nustatytą techninę
specifikaciją ir pirkimo dokumentų C dalyje pateiktas preliminariosios sutarties projekto nuostatas.
specifikaciją ir pirkimo dokumentų C dalyje pateiktas preliminariosios sutarties projekto nuostatas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 14000000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Suėjus Preliminariosios sutarties galiojimo terminui, terminas automatiškai pratęsiamas papildomam 6
mėn. laikotarpiui jei sutarties Šalis nepareiškia nesutikimo pratęsti Preliminariąją sutartį. Bendras
Preliminariosios sutarties su pratęsimais galiojimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 48 (keturiasdešimt
aštuoni) mėnesiai.
mėn. laikotarpiui jei sutarties Šalis nepareiškia nesutikimo pratęsti Preliminariąją sutartį. Bendras
Preliminariosios sutarties su pratęsimais galiojimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 48 (keturiasdešimt
aštuoni) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Biuro popierius
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30192000
-
Biuro reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas yra biuro popieriaus prekės dėl kurių tiekimo bus sudaromos preliminariosios sutartys dėl užsakymų per CPO LT elektroninį katalogą pagal pirkimo dokumentų B dalyje nustatytą techninę
specifikaciją ir pirkimo dokumentų C dalyje pateiktas preliminariosios sutarties projekto nuostatas.
specifikaciją ir pirkimo dokumentų C dalyje pateiktas preliminariosios sutarties projekto nuostatas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 16000000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Suėjus Preliminariosios sutarties galiojimo terminui, terminas automatiškai pratęsiamas papildomam 6
mėn. laikotarpiui jei sutarties Šalis nepareiškia nesutikimo pratęsti Preliminariąją sutartį. Bendras
Preliminariosios sutarties su pratęsimais galiojimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 48 (keturiasdešimt
aštuoni) mėnesiai.
mėn. laikotarpiui jei sutarties Šalis nepareiškia nesutikimo pratęsti Preliminariąją sutartį. Bendras
Preliminariosios sutarties su pratęsimais galiojimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 48 (keturiasdešimt
aštuoni) mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų
dokumentas.
dokumentas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prelimariosios sutarties vykdymas užtikrintas baudomis.
Tiekėjui neįvykdžius įsipareigojimo sudaryti Pagrindinę sutartį su Užsakovu ir po nurodyto fakto Tiekėjui
siekiant toliau vykdyti Preliminariąją sutartį, Tiekėjas įsipareigoja CPO LT sumokėti baudą, lygią 150 Eur
(vienam šimtui penkiasdešimt) eurų už nesudarytą Pagrindinę sutartį kiekvienai Prekei (pirkimo objekto
daliai) atskirai.
Nutraukus Preliminariąją sutartį dėl 8.5. p. numatytų aplinkybių ar kitų, Tiekėjo padarytų, esminių
Preliminariosios sutarties pažeidimų, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti CPO LT baudą, lygią 1 500 Eur
(vienam tūkstančiui penkiems šimtams eurų) už Preliminariosios sutarties nutraukimą kiekvienai Prekei
(pirkimo objekto daliai) atskirai.
Tiekėjui neįvykdžius įsipareigojimo sudaryti Pagrindinę sutartį su Užsakovu ir po nurodyto fakto Tiekėjui
siekiant toliau vykdyti Preliminariąją sutartį, Tiekėjas įsipareigoja CPO LT sumokėti baudą, lygią 150 Eur
(vienam šimtui penkiasdešimt) eurų už nesudarytą Pagrindinę sutartį kiekvienai Prekei (pirkimo objekto
daliai) atskirai.
Nutraukus Preliminariąją sutartį dėl 8.5. p. numatytų aplinkybių ar kitų, Tiekėjo padarytų, esminių
Preliminariosios sutarties pažeidimų, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti CPO LT baudą, lygią 1 500 Eur
(vienam tūkstančiui penkiems šimtams eurų) už Preliminariosios sutarties nutraukimą kiekvienai Prekei
(pirkimo objekto daliai) atskirai.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
100
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-01
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-01
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ CPO LT
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |