PROJEKTO „PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMO PRIEMONIŲ, SUSIJUSIŲ SU SŽNS ĮGYVENDINAMOS NTR IR KADASTRO MODIFIKAVIMO IR (AR) ATNAUJINIMO TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Ingrida Kinčiūtė- Zulgė
Telefonas:
+370 62098400
El. paštas:
ingrida.zulge@am.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.am.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5109
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=660460Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=660460&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PROJEKTO „PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMO PRIEMONIŲ, SUSIJUSIŲ SU SŽNS ĮGYVENDINAMOS NTR IR KADASTRO MODIFIKAVIMO IR (AR) ATNAUJINIMO TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72220000
-
Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija kartu su partneriu valstybės įmone Registrų centru įgyvendina pagal 2019 m. kovo 5 d. iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0013 „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo priemonių, susijusių su specialiųjų žemės naudojimo sąlygų (SŽNS) taikymu, sukūrimas“ (toliau – projektas) sutartį Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0013/BS-2019-6 (toliau – SŽNS sutartis) įgyvendina projektą, finansuojamą iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 priemonei „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimui“ skirtų lėšų. Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga 2023-03-31. Šiuo pirkimu įsigyjamos NTKR modifikavimo / atnaujinimo veiklų techninės priežiūros paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 50900.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72220000
-
Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius, Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija kartu su partneriu valstybės įmone Registrų centru įgyvendina pagal 2019 m. kovo 5 d. iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0013 „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo priemonių, susijusių su specialiųjų žemės naudojimo sąlygų (SŽNS) taikymu, sukūrimas“ (toliau – projektas) sutartį Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0013/BS-2019-6 (toliau – SŽNS sutartis) įgyvendina projektą, finansuojamą iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 priemonei „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimui“ skirtų lėšų. Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga 2023-03-31. Projektas skirtas paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimui, sukuriant technologines galimybes įgyvendinti Lietuvos Respublikos specialiųjų žemės naudojimo sąlygų įstatymo (toliau – Įstatymas) nuostatas, susijusias su Įstatyme nurodytų teritorijų centralizuotu registravimu Lietuvos Respublikos Nekilnojamojo turto registre bei jų kaupimu ir tvarkymu vienoje aplinkoje. Šiuo pirkimu įsigyjamos NTKR modifikavimo / atnaujinimo veiklų techninės priežiūros paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50900.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 6 (šešis) mėn., esant techninės specifikacijos 5.3 papunktyje nurodytoms aplinkybėms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija kartu su partneriu valstybės įmone Registrų centru įgyvendina pagal 2019 m. kovo 5 d. iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0013 „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimo priemonių, susijusių su specialiųjų žemės naudojimo sąlygų (SŽNS) taikymu, sukūrimas“
II.2.14)
Papildoma informacija
II.2.7) Į sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų teikimo terminas (iki 2023-03-31) ir atsiskaitymo terminas (30 d.) viso iki 2023-04-30
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas Užsakovas sumoka Vykdytojui ne vėliau kaip per 30 dienų po atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą.
2. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 10 prc sutarties vertės dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia Vykdytojo nuo pareigos atlyginti visus Užsakovo patirtus nuostolius.
2. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 prc nuo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 prc sutarties vertės, Užsakovas gali, prieš tai raštu įspėjęs Vykdytoją ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas, išskaičiuoti delspinigių sumą iš Vykdytojui mokėtinų sumų arba reikalauti sumokėti baudą ir nutraukti sutartį. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 prc nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
2. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 10 prc sutarties vertės dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia Vykdytojo nuo pareigos atlyginti visus Užsakovo patirtus nuostolius.
2. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 prc nuo sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 prc sutarties vertės, Užsakovas gali, prieš tai raštu įspėjęs Vykdytoją ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas, išskaičiuoti delspinigių sumą iš Vykdytojui mokėtinų sumų arba reikalauti sumokėti baudą ir nutraukti sutartį. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 prc nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-09-19
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-12-17
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-09-19
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, 103 kab., A. Jakšto g. 4, LT-01105. Viešųjų pirkimų komisijos posėdis gali vykti nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-09
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |