Echoskopas, gyvybinių funkcijų monitorius, paciento transportavimo vežimėlis ir paciento transportavimo kėdė

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Klaipėdos jūrininkų ligoninė
191340469
Liepojos g. 45, Klaipėda
Klaipėda
92288
LT
Asmuo ryšiams: Žilvinas Balsevičius
Telefonas: +370 46491194
Faksas: +37 46385338
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jurlig.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674993
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Echoskopas, gyvybinių funkcijų monitorius, paciento transportavimo vežimėlis ir paciento transportavimo kėdė
Nuorodos numeris:  637351
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33195100  -  Monitoriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

4 pirkimo objekto dalys:
1. echoskopas, 1 kompl.;
2. gyvybinių funkcijų monitorius, 27 kompl.;
3. paciento transportavimo vežimėlis/ lova, 30 vnt.;
4. paciento transportavimo kėdė, 15 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Echoskopas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33112000  -  Aido, ultragarso ir doplerio introskopijos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Liepojos g. 45, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Echoskopas, 1 kompl.;
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, esant sąlygoms, aprašytoms Sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Gyvybinių funkcijų monitorius
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33195100  -  Monitoriai
33195110  -  Kvėpavimo monitoriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Liepojos g. 45, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Gyvybinių funkcijų monitorius, 27 kompl.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui, esant sąlygoms, aprašytoms Sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Tiekėjas įsipareigoja atlikti visus sistemos diegimo ir integracijos darbus (įskaitant instaliacijai reikalingas medžiagas ir komponentus). Patalpų planas pridedamas
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Paciento transportavimo vežimėlis/ lova
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33193000  -  Invalidų vežimėliai, invalidų kėdės su ratukais ir su jais susiję prietaisai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Liepojos g. 45, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paciento transportavimo vežimėlis/ lova, 30 kompl.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, esant sąlygoms, aprašytoms Sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Tiekėjas yra įgaliotas Įrangą techniškai prižiūrėti/aptarnauti ar teikti garantinį aptarnavimą, arba turi oficialų susitarimą su kitu ūkio subjektu, kuris turi teisę atlikti siūlomos Įrangos techninį aptarnavimą/priežiūrą ar teikti garantinį aptarnavimą.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Paciento transportavimo kėdė
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33193000  -  Invalidų vežimėliai, invalidų kėdės su ratukais ir su jais susiję prietaisai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Liepojos g. 5, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paciento transportavimo kėdė, 15 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, esant sąlygoms, aprašytoms Sutartyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Tiekėjas yra įgaliotas Įrangą techniškai prižiūrėti/aptarnauti ar teikti garantinį aptarnavimą, arba turi oficialų susitarimą su kitu ūkio subjektu, kuris turi teisę atlikti siūlomos Įrangos techninį aptarnavimą/priežiūrą ar teikti garantinį aptarnavimą

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašoma pateikti dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – netesybos (delspinigiai ir baudos), nurodytos Sutarties V skyriuje.
1. Neatlikus apmokėjimo, nepristačius Prekių ar jų dalies Sutartyje nustatytu terminu, skaičiuojami 0,07 % dydžio delspinigiai nuo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną dieną. Tiekėjui ši suma negali viršyti 10 % bendros Sutarties kainos – jei viršija, Pirkėjas gali nutraukti sutartį.
2. Nepristačius Prekių arba pristačius jas netinkamas ir sutikus nenutraukti Sutarties, Tiekėjas moka 10 % dydžio nepristatytų/ netinkamų Prekių ar jų dalies dydžio baudą.
3. Tiekėjui atsisakius pristatyti Prekes ir dėl to nutraukus Sutartį, Tiekėjas moka 20 % Sutarties vertės dydžio baudą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-22
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-03-22
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-22
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Liepojos g. 45, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje, Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo ir vertinimo procedūros, tiekėjai bei stebėtojai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas tol, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g.
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-11-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.