Socialinių išmokų (tikslinių kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų teisės aktuose numatytų socialinių išmokų) pristatymo ir išmokėjimo gavėjams paslauga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Alytaus rajono savivaldybės administracija
188718528
Pulko g. 21, Alytus
Alytus
62135
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Zagurskienė
Telefonas:
+370 31575345
El. paštas:
edita.zagurskiene@arsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.arsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678046Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678046&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių išmokų (tikslinių kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų teisės aktuose numatytų socialinių išmokų) pristatymo ir išmokėjimo gavėjams paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
64100000
-
Pašto ir kurjerių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Detalesnis paslaugų aprašymas ir reikalavimai teikiamoms paslaugoms pateikti techninėje specifikacijoje – pirkimo dokumentų 2 priede.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Detalesnis paslaugų aprašymas ir reikalavimai teikiamoms paslaugoms pateikti techninėje specifikacijoje – pirkimo dokumentų 2 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus ir, jei taikytina, 54 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas yra registruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Tiekėjas per pastaruosius 3 metus (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus – per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos turi būti įvykdęs (ir) ar vykdo bent vieną panašią sutartį, kurios dalykas yra socialinių išmokų (kompensacijų, pašalpų ir kt.) pristatymo negalintiems jų atsiimti gavėjams paslaugos ir kurios (–ių) vertė būtų ne mažesnė kaip 37190 eurų be PVM.
Tiekėjas pirkimo sutarčiai vykdyti privalo turėti ne mažiau kaip tris grynųjų pinigų išmokėjimo punktus (patalpas), kurių ne mažiau kaip po vieną būtų Alytaus mieste, Alytaus rajone Daugų mieste ir Simno mieste, ir kurie būtų įrengti pagal reikalavimus gryniesiems pinigams išmokėti.
Tiekėjas per pastaruosius 3 metus (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus – per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos turi būti įvykdęs (ir) ar vykdo bent vieną panašią sutartį, kurios dalykas yra socialinių išmokų (kompensacijų, pašalpų ir kt.) pristatymo negalintiems jų atsiimti gavėjams paslaugos ir kurios (–ių) vertė būtų ne mažesnė kaip 37190 eurų be PVM.
Tiekėjas pirkimo sutarčiai vykdyti privalo turėti ne mažiau kaip tris grynųjų pinigų išmokėjimo punktus (patalpas), kurių ne mažiau kaip po vieną būtų Alytaus mieste, Alytaus rajone Daugų mieste ir Simno mieste, ir kurie būtų įrengti pagal reikalavimus gryniesiems pinigams išmokėti.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Pateikiama su pasiūlymu: EBVPD.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, yra prašomi tik laimėtojo dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus – tiekėjas pateikia:
- Lietuvos banko išduotą mokėjimo įstaigos licenciją ar mokėjimo įstaigos ribotos veiklos licenciją, suteikiančią teisę teikti mokėjimo paslaugas arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotą dokumentą (kopija) ar priesaikos deklaraciją.
-Tiekėjo per paskutinius 3 metus (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus – per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos) įvykdytų (ir) ar vykdomų sutarčių sąrašą, kuriame turi būti nurodytas sutarties objektas, vertė, trukmė ir užsakovas.
Kartu reikia pateikti ir užsakovo pažymą apie tinkamai įvykdytą (-as) sutartį (-is).
- tiekėjo pažyma, kurioje pateikiama sutarčiai vykdyti privalomų tam skirtų patalpų nekilnojamo turto centrinio duomenų banko išrašas ir (ar) pateikiama patalpų nuomos sutarčių, preliminarių sutarčių ar kitokie nuomos ar panaudos galimybes patvirtinantys dokumentai.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, yra prašomi tik laimėtojo dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus – tiekėjas pateikia:
- Lietuvos banko išduotą mokėjimo įstaigos licenciją ar mokėjimo įstaigos ribotos veiklos licenciją, suteikiančią teisę teikti mokėjimo paslaugas arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduotą dokumentą (kopija) ar priesaikos deklaraciją.
-Tiekėjo per paskutinius 3 metus (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus – per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos) įvykdytų (ir) ar vykdomų sutarčių sąrašą, kuriame turi būti nurodytas sutarties objektas, vertė, trukmė ir užsakovas.
Kartu reikia pateikti ir užsakovo pažymą apie tinkamai įvykdytą (-as) sutartį (-is).
- tiekėjo pažyma, kurioje pateikiama sutarčiai vykdyti privalomų tam skirtų patalpų nekilnojamo turto centrinio duomenų banko išrašas ir (ar) pateikiama patalpų nuomos sutarčių, preliminarių sutarčių ar kitokie nuomos ar panaudos galimybes patvirtinantys dokumentai.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pridedamas sutarties projektas. Numatyta Tiesioginio atsiskaitymo su Subtiekėju tvarka ir pagrindinės trišalės sutarties sąlygos, numatytos sankcijos - delspinigiai, kainos peržiūros sąlygos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-16
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Pulko g. 21, 62135 Alytus
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |