Vilniaus Jonušo Radvilos rūmų rytų paviljono ir pietų korpuso baldų įsigijimas (gamyba)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos nacionalinis dailės muziejus
190756087
Didžioji g. 4
Vilnius
01128
LT
Asmuo ryšiams:
Aušrinė Mačėnienė
Telefonas:
+370 52628030
El. paštas:
ausrine.maceniene@lndm.lt
Faksas:
+370 52126006
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://lndm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6350
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680606Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=680606&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Biudžetinė įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vilniaus Jonušo Radvilos rūmų rytų paviljono ir pietų korpuso baldų įsigijimas (gamyba)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vilniaus Jonušo Radvilos rūmų rytų paviljono ir pietų korpuso, esančio Vilniaus g. 24, Vilnius baldų įsigijimas (gamyba) pagal techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus. Vykdomas žaliasis pirkimas, kuriuo siekiama įsigyti prekių, darančių kuo mažesnį poveikį aplinkai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39121200
-
Stalai
39141000
-
Virtuvės baldai ir įrenginiai
39141100
-
Lentynos
39141300
-
Spintelės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus g. 24, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – baldų suprojektavimas, gamyba, pristatymas ir sumontavimas adresu Vilniaus g. 24, Vilniuje. Sutarčiai taikoma fiksuotos kainos kainodara. Baldų savybės ir tikslūs įsigijimi kiekiai (apimtys) nustatyti techninės specifikacijos 1 priede. Įsigijami baldai: Kasos baldas su spintelėmis; Lentynos; Aukštos spintelės (rūbams); Aukštos spintelės (rūbams); Spinta/Spintelė (daiktams); Spinta/spintelė (dviejų durų); Spinta/spintelė (daiktams); Baldas su kriauklėmis, plautuvėmis; Spinta/Spintelė (su lentynomis ir stalčiais); Stalas su spintelėmis (darbuotojų kambario baldas); Lentynos; Autoriniai interjero apipavidalinimo dizaino sprendiniai ir elementai (Amfiteatras su pufais); Stalas su spintelėmis, lentynomis bei kriauklėmis; Stalas (vystymo); Darbo stalas; Stalas piešimui (Mobilus reguliuojamo aukščio darbo stalas); Prekybinis stendas; Mobilių kabyklų komplektas (Metalinių lentynų komplektas) ir kt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
05.4.1-CPVA-V-301-01-0009
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas(-ai) dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacinius reikalavimus.
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjas(-ai) pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Tiekėjas(-ai) perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas iki pirkimo sutarties sudarymo perkančiajai organizacijai turės pateikti dokumentus, grindžiančius, jog tiekėjas turi teisę verstis “ūkine komercine veikla”. Tuo atveju, kai (jei) pasiūlymą teikia fizinis asmuo, jis, pirkimo laimėjimo atveju iki pirkimo sutarties sudarymo privalės registruoti individualią veiklą ar įsigyti verslo liudijimą, jeigu teisės aktai leidžia atitinkamą veiklą vykdyti tokiu pagrindu. Tinkamai teisę verstis veikla pagrindžiančiais dokumentais bus laikoma Registrų centro pažyma arba kitas veiklos registraciją pagrindžiantis dokumentas – ūkininko pažymėjimas, verslo liudijimo išrašas, individualios veiklos vykdymą grindžiantis dokumentas.
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjas(-ai) pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Tiekėjas(-ai) perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas iki pirkimo sutarties sudarymo perkančiajai organizacijai turės pateikti dokumentus, grindžiančius, jog tiekėjas turi teisę verstis “ūkine komercine veikla”. Tuo atveju, kai (jei) pasiūlymą teikia fizinis asmuo, jis, pirkimo laimėjimo atveju iki pirkimo sutarties sudarymo privalės registruoti individualią veiklą ar įsigyti verslo liudijimą, jeigu teisės aktai leidžia atitinkamą veiklą vykdyti tokiu pagrindu. Tinkamai teisę verstis veikla pagrindžiančiais dokumentais bus laikoma Registrų centro pažyma arba kitas veiklos registraciją pagrindžiantis dokumentas – ūkininko pažymėjimas, verslo liudijimo išrašas, individualios veiklos vykdymą grindžiantis dokumentas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
-Netesybos – delspinigiai, bauda;
-Pardavėjui mokama vėliau kaip per 60 k.d. Pirkėjas gali priimti ir atsiskaityti už Prekes dalimis;
-Žalias pirkimas;
-nereikalaujama, kad ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą;
-jungtinės veiklos sutartyje turi būti numatyta, kuris asmuo atstovauja ūkio subjektų grupei;
-Pirkėjas taiko 0,02% dydžio delspinigius Tiekėjui nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už termino praleidimo dieną, neviršijant 2% bendros Sutarties kainos.
-Tiekėjui per 14d.d. nepateikus baldų projektų, skaičiuojami delspinigiai ir tai daroma 7k.d. Jeigu per 7k.d. nėra pateikiami visi baldų projektai, Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti Sutartį. Tada tiekėjas sumoka 5% baudą.
-Tiekėjui per 2mėn. nepristačius ir nesumontavus baldų skaičiuojami delspinigiai. Jiems viršijus 2%, Pirkėjas vienašališkai gali nutraukti sutartį, tai bus laikoma esminiu sutarties pažeidimu.
-Jei Pirkėjas laiku nesumoka Tiekėjui, jam už uždelstą dieną taikoma 0,02%.
-Pardavėjui mokama vėliau kaip per 60 k.d. Pirkėjas gali priimti ir atsiskaityti už Prekes dalimis;
-Žalias pirkimas;
-nereikalaujama, kad ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą;
-jungtinės veiklos sutartyje turi būti numatyta, kuris asmuo atstovauja ūkio subjektų grupei;
-Pirkėjas taiko 0,02% dydžio delspinigius Tiekėjui nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už termino praleidimo dieną, neviršijant 2% bendros Sutarties kainos.
-Tiekėjui per 14d.d. nepateikus baldų projektų, skaičiuojami delspinigiai ir tai daroma 7k.d. Jeigu per 7k.d. nėra pateikiami visi baldų projektai, Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti Sutartį. Tada tiekėjas sumoka 5% baudą.
-Tiekėjui per 2mėn. nepristačius ir nesumontavus baldų skaičiuojami delspinigiai. Jiems viršijus 2%, Pirkėjas vienašališkai gali nutraukti sutartį, tai bus laikoma esminiu sutarties pažeidimu.
-Jei Pirkėjas laiku nesumoka Tiekėjui, jam už uždelstą dieną taikoma 0,02%.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-31
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-02
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Didžioji g. 4, Vilnius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Sąskaitos faktūros priimamos ir apdorojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymo 6 straipsnio 4 dalimi, išskyrus Viešųjų pirkimų įstatymo 22 str. 12 dalyje nustatytus atvejus. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Sąskaita – faktūra turi būti pateikiama ne anksčiau, nei abiejų Šalių suderintas ir pasirašytas Prekių perdavimo – priėmimo aktas be trūkumų/pastabų (t. y. kai pašalinti visi trūkumai ar pastabos, nurodytos ankstesniuose Prekių perdavimo – priėmimo aktuose, jei tokių buvo).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
LR VPĮ VII skyrius
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |