(2022-GSC-429) Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugų pirkimas
Skelbimas dėl savanoriško Ex Ante skaidrumo
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams:
Domantas Bajorinas
Telefonas:
+370 66926758
El. paštas:
domantas.bajorinas@ignitis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://ignitisgrupe.lt/lt
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Klasikinio sektoriaus įmonė teikian verslo aptarnavimo paslaugas
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė teikian verslo aptarnavimo paslaugas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2022-GSC-429) Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
2022-GSC-429
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
420000.00
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Žaliasis kriterijus
/
Lyginamasis svoris:
2
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
98
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos be skelbimo apie pirkimą
- Atlikti darbus, tiekti prekes ar teikti paslaugas gali tik konkretus ekonominės veiklos vykdytojas dėl šios priežasties
- išimtinių teisių, įskaitant intelektinės nuosavybės teises, apsauga
Paaiškinimas
Dėl techninių priežasčių bei išimtinių ir dėl priežasčių, susijusių su išimtinių teisių apsauga, DocLogix tobulinimo/ keitimo/ vystymo ir priežiūros paslaugas gali suteikti vienintelis tiekėjas – DocLogix, UAB. DocLogix, UAB yra DocLogix sistemos kūrėjas ir visos intelektinės teisės į DocLogix išimtinai priklauso DocLogix, UAB. Taip pat DocLogix, UAB savo intelektiniš teisių į DocLogix niekam nėra perdavę.
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
2022-000000
V dalis: Sutarties skyrimas/koncesijos suteikimas
Pavadinimas: (2022-GSC-429) Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugų pirkimas
V.2)
Sutarties skyrimas/koncesijos suteikimas
V.2.1)
Sprendimo sudaryti sutartį priėmimo data
2022-12-20
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
ne
V.2.3)
Rangovo arba koncesininko pavadinimas ir adresas
DocLogix, UAB
126161855
Vilnius
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Būsimas rangovas arba koncesininkas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Pradinė numatoma bendra sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertė:
420000.00
EUR
Bendra sutarties / pirkimo dalies / koncesijos vertė:
420000.00
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT-08410
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. per 10 dienų (supaprasntų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštuapie jo priimtą sprendimą išsiunmo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamaselektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiunmo dalyviams dienos;2. per 10 dienų (supaprasntų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjopriimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuo Dalyvius apie Pirkėjopriimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-21
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose