(2022-GSC-429) Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugų pirkimas

Skelbimas dėl savanoriško Ex Ante skaidrumo

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams: Domantas Bajorinas
Telefonas: +370 66926758
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ignitisgrupe.lt/lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Klasikinio sektoriaus įmonė teikian verslo aptarnavimo paslaugas
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Klasikinio sektoriaus įmonė teikian verslo aptarnavimo paslaugas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(2022-GSC-429) Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:  2022-GSC-429
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72260000  -  Su programine įranga susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.1.7)

Bendra pirkimo vertė

Vertė be PVM:  420000.00  EUR
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72260000  -  Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Žaliasis kriterijus  /  Lyginamasis svoris:  2
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  98
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos be skelbimo apie pirkimą
  • Atlikti darbus, tiekti prekes ar teikti paslaugas gali tik konkretus ekonominės veiklos vykdytojas dėl šios priežasties
    • išimtinių teisių, įskaitant intelektinės nuosavybės teises, apsauga
Paaiškinimas
Dėl techninių priežasčių bei išimtinių ir dėl priežasčių, susijusių su išimtinių teisių apsauga, DocLogix tobulinimo/ keitimo/ vystymo ir priežiūros paslaugas gali suteikti vienintelis tiekėjas – DocLogix, UAB. DocLogix, UAB yra DocLogix sistemos kūrėjas ir visos intelektinės teisės į DocLogix išimtinai priklauso DocLogix, UAB. Taip pat DocLogix, UAB savo intelektiniš teisių į DocLogix niekam nėra perdavę.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

2022-000000

V dalis: Sutarties skyrimas/koncesijos suteikimas

Pavadinimas: (2022-GSC-429) Dokumentų valdymo sistemos DOCLOGIX aptarnavimo paslaugų pirkimas

V.2)

Sutarties skyrimas/koncesijos suteikimas

V.2.1)

Sprendimo sudaryti sutartį priėmimo data

2022-12-20
V.2.2)

Informacija apie pasiūlymus

Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei :  ne
V.2.3)

Rangovo arba koncesininko pavadinimas ir adresas

DocLogix, UAB
126161855
Vilnius
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA

Būsimas rangovas arba koncesininkas yra MVĮ : taip
V.2.4)

Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)

Pradinė numatoma bendra sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertė:  420000.00  EUR
Bendra sutarties / pirkimo dalies / koncesijos vertė:  420000.00  EUR

VI dalis: Papildoma informacija

VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT-08410
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
1. per 10 dienų (supaprasntų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštuapie jo priimtą sprendimą išsiunmo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamaselektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiunmo dalyviams dienos;2. per 10 dienų (supaprasntų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjopriimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuo Dalyvius apie Pirkėjopriimtus sprendimus.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.