Administracinės paskirties pastato L. Stuokos-Gucevičiaus a. 14, Kupiškis II ir III a. dalies patalpų paprastasis remontas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Aukštikalnienė
Telefonas:
+370 45935701
El. paštas:
rasa.aukstikalniene@kupiskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688701Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=688701&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Administracinės paskirties pastato L. Stuokos-Gucevičiaus a. 14, Kupiškis II ir III a. dalies patalpų paprastasis remontas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45210000
-
Pastatų statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-27
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 10 procentų sutarties vertės su PVM.
Užsakovas apmoka Rangovui už faktiškai atliktus Darbus per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos Užsakovui. Avansiniai mokėjimai nenumatomi.
Užsakovas apmoka Rangovui už faktiškai atliktus Darbus per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos Užsakovui. Avansiniai mokėjimai nenumatomi.
III.2)
Paskelbimo data
2023-02-20
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose