Palangos miesto savivaldybės želdynų ir želdynų būklės ekspertizės paslaugų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689472Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=689472&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Palangos miesto savivaldybės želdynų ir želdynų būklės ekspertizės paslaugų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71420000
-
Kraštovaizdžio architektūros paslaugos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1.Želdynų ekspertizė atliekama per 20 darbo dienų.
2. Paslaugos teikimo sutartis bus pasirašoma vienerių metų laikotarpiui su galimybe pratęsti du kartus po 12 mėn.
3. Sutartis įsigalioja abiems šalims pasirašius sutartį.
4. Už pilnai ir kokybiškai atliktas paslaugas Užsakovas sumoka Paslaugos teikėjui pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (pažymas apie atliktas paslaugas, atliktų darbų aktus bei PVM sąskaitas faktūras) ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo atsiskaitymo dokumentų gavimo dienos.
5. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
6. Pirkimui skirtų lėšų suma – 20 661,16 Eur be PVM; 25 000,00 Eur su PVM.
2. Paslaugos teikimo sutartis bus pasirašoma vienerių metų laikotarpiui su galimybe pratęsti du kartus po 12 mėn.
3. Sutartis įsigalioja abiems šalims pasirašius sutartį.
4. Už pilnai ir kokybiškai atliktas paslaugas Užsakovas sumoka Paslaugos teikėjui pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (pažymas apie atliktas paslaugas, atliktų darbų aktus bei PVM sąskaitas faktūras) ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo atsiskaitymo dokumentų gavimo dienos.
5. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
6. Pirkimui skirtų lėšų suma – 20 661,16 Eur be PVM; 25 000,00 Eur su PVM.
III.2)
Paskelbimo data
2023-02-24
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |