Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto mokslo centro laboratorinės įrangos (autoklavų) pirkimas
Išankstinis informacinis skelbimas
Prekės
Direktyva 2014/24/ES
Šiuo skelbimu siekiama sutrumpinti pasiūlymų priėmimo laikotarpį
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
LT
Asmuo ryšiams:
Žilvaras Gelumbauskas
Telefonas:
+370 68617180
El. paštas:
zg@projektus.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702918Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702918&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto mokslo centro laboratorinės įrangos (autoklavų) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33191110
-
Autoklavai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami autoklavai Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto mokslo centrui: autoklavas vienerių durų - 1 vnt., autoklavas vienerių durų - 1 vnt., autoklavas dviejų durų - 1 vnt., autoklavas dviejų durų (BSL3 aplinkai) - 1 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33191110
-
Autoklavai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami autoklavai Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto mokslo centrui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Mokslo centro sukūrimas, projekto Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-12-0001
II.3)
Numatoma skelbimo apie pirkimą paskelbimo data:
2023-05-08
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kartu su pasiūlymu turi būti pateikiamas EBVPD. Informacija apie EBVPD pateikimą ir tiekėjų pašalinimo pagrindus nurodoma pirkimo sąlygose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per 5 darbo dienas po sutarties pasirašymo pateikia pirkėjui sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą, kuris turi būti savarankiškas reikalavimas. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5 proc. pradinės sutarties vertės. Pirkėjas už perduotas prekes apmoka tiekėjui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo, perdavimo-priėmimo dokumento pasirašymo ir sąskaitos gavimo, priklausomai nuo to, kas įvyksta vėliausiai (t. y. turi būti išpildytos visos sąlygos). Mokėjimų terminai gali būti pratęsti, jei vėluojama gauti finansavimą iš trečiųjų šalių, tačiau bet kokiu atveju šie terminai negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
Tiekėjui gali būti mokamas iki 20 % avansas nuo maksimalios sutarties vertės per 30 kalendorinių dienų nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos ir avanso grąžinimo užtikrinimo visai prašomo avanso sumai gavimo dienos.
Tiekėjui gali būti mokamas iki 20 % avansas nuo maksimalios sutarties vertės per 30 kalendorinių dienų nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos ir avanso grąžinimo užtikrinimo visai prašomo avanso sumai gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |