Grynųjų pinigų depozitavimo įrenginių, jų aptarnavimo Iir priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno autobusai"
133154754
Raudondvario pl. 105
Kaunas
47185
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Leimonienė
Telefonas:
+370 61859965
El. paštas:
jolita.leimoniene@kaunoautobusai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/9179
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=706821Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=706821&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Grynųjų pinigų depozitavimo įrenginių, jų aptarnavimo Iir priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30123610
-
Monetų rūšiavimo mašinos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Grynųjų pinigų depozitavimo įrenginiai 4 vienetai bei jų aptarnavimo ir priežiūros paslaugos 36 mėnesių laikotarpiu
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50311400
-
Skaičiuotuvų ir apskaitos įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Raudondvario pl. 105 ir Islandijos pl. 209, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Grynųjų pinigų depozitavimo įrenginiai 4 vienetai ir jų aptarnavimo ir priežiūros paslaugos 36 mėnesių laikotarpiu nuo pilnai pajungtų ir veikiančių depozitavimo įrenginių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos. Paslaugų teikimo laikotarpiu perkantysis subjektas, esant poreikiui, gali įsigyti specifikacijoje nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių paslaugų ar joms atlikti reikalingų medžiagų ir detalių, neviršijant 10 (dešimt) procentų pradinės sutarties vertės Eur be PVM
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
43
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Tiekėjui raštu kreipiantis į perkantįjį subjektą ir su juo suderinus pinigų depozitavimo įrenginių pristatymo termino pratęsimą, šis terminas gali būti pratęstas 1 kartą iki 2 mėnesių
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 9 000 eurų. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – užstatas (užstato sumokėjimą patvirtinantis dokumentas) arba neatšaukiama banko garantija, Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimo terminas – įsigalioja banko išdavimo dieną arba kai į Pirkėjo sąskaita patenka pinigai ir galioja ne trumpiau kaip 9 (devynis) mėnesius
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Remdamasis suderintu ir abiejų pirkimo sutarties šalių pasirašytu pristatytų prekių, suteiktų paslaugų perdavimo ir priėmimo aktu, tiekėjas pateikia perkančiajam subjektui sąskaitas faktūras, kurias perkantysis subjektas apmoka per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-18
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-18
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto komisijos posėdyje UAB ,,Kauno autobusai” 203 kab., Raudondvario pl. 105, Kaunas, Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradinio susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti užtikrinamas bet kuriuo iš tiekėjo pasirinktų užtikrinimo būdų – užstatu, banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu. Reikalaujama pasiūlymo galiojimo užtikrinimo suma: ne mažiau kaip 2.000,00 eurų.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |