1-osios vandenvietės vandens ruošyklos osmoso membranos su pakeitimo darbais

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Brusokienė
Telefonas: +370 46466201
Faksas: +370 46466179
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vanduo.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723549
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

1-osios vandenvietės vandens ruošyklos osmoso membranos su pakeitimo darbais
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

42912350  -  Filtravimo mašinų įrenginiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Naujų Klaipėdos m 1-osios vandenvietės vandens ruošyklos atvirkštinio osmoso įrenginio (toliau - AOĮ) (technologinis Nr. MF03) membranų įsigijimas su pakeitimo darbais, t.y. naujų, ne prastesnių (nei šiuo metu esamos) techninių parametrų membranų tiekimas, senų membranų demontavimas ir pridavimas atliekų tvarkytojams teisės aktų nustatyta tvarka, naujų membranų sumontavimas, sandarumo testo atlikimas, paleidimas-derinimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

42912350  -  Filtravimo mašinų įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Uosių g. 8, Dumpių k., Klaipėdos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Naujų Klaipėdos m 1-osios vandenvietės vandens ruošyklos atvirkštinio osmoso įrenginio (toliau - AOĮ) (technologinis Nr. MF03) membranų įsigijimas su pakeitimo darbais, t.y. naujų, ne prastesnių (nei šiuo metu esamos) techninių parametrų membranų tiekimas, senų membranų demontavimas ir pridavimas atliekų tvarkytojams teisės aktų nustatyta tvarka, naujų membranų sumontavimas, sandarumo testo atlikimas, paleidimas-derinimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD ir kvalifikaciją įrodančių reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

PS nereikalauja Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

3.3. Mokėjimai atliekami eurais tokia tvarka:
3.3.1. Tarpinį mokėjimą, kuris sudaro 50 % Sutarties kainos be PVM Pirkėjas sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekės pristatymo, sumontavimo, atitikties reikalavimams įvertinimo po 24 Prekių darbo valandų, kaip nurodyta techninės specifikacijos 5.4. punkte, ir priėmimo-perdavimo akto pasirašymo bei PVM sąskaitos faktūros pateikimo „E.sąskaita“ priemonėmis dienos.
3.3.2. Likusi 50 procentų suma sumokama po atitikties reikalavimams įvertinimo po 1200 Prekių darbo valandų, kaip nurodyta techninės specifikacijos 5.4. punkte. Mokėjimas atliekamas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros, Tiekėjo išrašytos pagal abiejų šalių pasirašytą darbų priėmimo-perdavimo aktą, pateikimo „E.sąskaita“ priemonėmis dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir PS pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymą Tiekėjas privalės užtikrinti 8500 Eur (aštuonių tūkstančių penkių šimtų eurų 00 ct) bauda. Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui baudą per 30 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pareikalavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-23
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-23
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Ryšininkų g. 11, LT-91116 Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose vykdomas susipažinimas su elektroninėmis priemonėmis pateiktais visais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT-91116
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-08

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.