1.040 Medicinos įranga ATF III
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VŠĮ Vilniaus kolegija
111965131
J. Jasinskio g. 15
Vilnius
01111
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Marcinkonienė
El. paštas:
a.marcinkoniene@viko.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.viko.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5746
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628438Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=628438&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
1.040 Medicinos įranga ATF III
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33100000
-
Medicinos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
įvairi medicinos įranga
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Gyvybinių funkcijų monitorius
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33100000
-
Medicinos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Dvaro g. 1, Buivydiškės, Vilniaus r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Gyvybinių funkcijų monitorius 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
09.1.1-CPVA-V-720-11-0001 „Vilniaus kolegijos studijų infrastruktūros modernizavimas“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Operacinė chirurginė lempa
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33100000
-
Medicinos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Dvaro g. 1, Buivydiškės, Vilniaus r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Operacinė chirurginė lempa 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
09.1.1-CPVA-V-720-11-0001 „Vilniaus kolegijos studijų infrastruktūros modernizavimas“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kvarco lempa
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33100000
-
Medicinos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Dvaro g. 1, Buivydiškės, Vilniaus r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kvarco lempa (baktericidinė) uždaro tipo 4 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
09.1.1-CPVA-V-720-11-0001 „Vilniaus kolegijos studijų infrastruktūros modernizavimas“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis, Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES)2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16).
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas laimėjusiu ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus, nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas laimėjusiu ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus, nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolės įvykdymo užtikrinimo būdais – netesybomis (bauda). Sutarties neįvykdymo atveju Pardavėjas Pirkėjui privalo sumokėti 10 % baudą nuo Sutarties kainos.
Pardavėjui per Sutartyje nustatytą terminą nepristačius Prekių ir/arba nesumontavus Prekių ir/arba neįdiegus Prekių ir/arba neapmokius Pirkėjo personalo dirbti su Prekėmis, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną uždelstą įvykdyti įsipareigojimus dieną, neviršijant 2 procentų Sutarties kainos. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 2 procentus Sutarties kainos, Pirkėjas, prieš tai raštu įspėjęs Pardavėją, nutraukia Sutartį ir reikalauja, kad Pardavėjas sumokėtų Sutartyje numatytą baudą.
Pardavėjas PVM sąskaitą faktūrą privalo pateikti naudodamasis informacinės sistemos ,,E.sąskaita“ priemonėmis.
Pardavėjui per Sutartyje nustatytą terminą nepristačius Prekių ir/arba nesumontavus Prekių ir/arba neįdiegus Prekių ir/arba neapmokius Pirkėjo personalo dirbti su Prekėmis, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną uždelstą įvykdyti įsipareigojimus dieną, neviršijant 2 procentų Sutarties kainos. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 2 procentus Sutarties kainos, Pirkėjas, prieš tai raštu įspėjęs Pardavėją, nutraukia Sutartį ir reikalauja, kad Pardavėjas sumokėtų Sutartyje numatytą baudą.
Pardavėjas PVM sąskaitą faktūrą privalo pateikti naudodamasis informacinės sistemos ,,E.sąskaita“ priemonėmis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-22
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Visos prekės turi būti pristatytos arba pristatytos, sumontuotos, įdiegtos ir apmokytas personalas per 3 (tris) mėnesius nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių pristatymo ir personalo apmokymo vieta – Dvaro g. 1, Buivydiškės, Vilniaus r. Vienos dienos trukmės apmokymai dirbti su įranga turi būti suteikti per 10 darbo dienų pristačius, sumontavus ir įdiegus prekę. Dalyvių skaičius iki 10 asmenų.
Pirkėjas apmoka už pristatytas, sumontuotas kokybiškas Prekes ir apmokytą personalą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
Pirkėjas apmoka už pristatytas, sumontuotas kokybiškas Prekes ir apmokytą personalą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |