2014-2021 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo ir procesų automatizavimo informacinės sistemos priežiūros ir palaikymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Mantas Kazakevičius
Telefonas:
+370 52191334
El. paštas:
m.kazakevicius@cpva.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=620964Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=620964&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
2014-2021 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo ir procesų automatizavimo informacinės sistemos priežiūros ir palaikymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72261000
-
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo tikslas – padėti Perkančiajai organizacijai užtikrinti NORIS veikimą, teikti priežiūros ir palaikymo paslaugas.
Pirkimo objektas – esamų NORIS funkcionalumų priežiūros ir palaikymo paslaugos atsižvelgiant į NORIS administravimą reglamentuojančių teisės aktų ir veiklos procesų reikalavimus.
Paslaugos turės būti teikiamos pagal Paslaugų tiekėjo parengtą ir suderintą su Perkančiąja organizacija NORIS priežiūros ir palaikymo paslaugų projekto valdymo planą (toliau – projekto valdymo planas).
Pirkimo objektas – esamų NORIS funkcionalumų priežiūros ir palaikymo paslaugos atsižvelgiant į NORIS administravimą reglamentuojančių teisės aktų ir veiklos procesų reikalavimus.
Paslaugos turės būti teikiamos pagal Paslaugų tiekėjo parengtą ir suderintą su Perkančiąja organizacija NORIS priežiūros ir palaikymo paslaugų projekto valdymo planą (toliau – projekto valdymo planas).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 96798.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
IT sistemos palaikymas ir vystymas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 96798.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis įsigalioja nuo sutarties pasirašymo, ir galioja 12 mėnesių su galimybe pratęsti 1 kartą 12 mėn. Maksimali galima sutarties trukmė – 24 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), patvirtinantį, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, numatytų Pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesilaiko Sutarties 1 priedo 17 lentelėje nustatytų NORIS incidentų išsprendimo ir sprendimo perdavimo Pirkėjui terminų , Pirkėjas, nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, reikalauja Paslaugų teikėjo mokėti šias baudas:
- 200 Eur baudą už kiekvieno blokuojančio incidento pradelstą spręsti darbo dieną;
- 200 Eur baudą už kiekvieno kritinio incidento pradelstą spręsti darbo dieną;
- 50 Eur baudą už kiekvieno svarbaus incidento pradelstą spręsti darbo dieną;
- 30 Eur baudą už kiekvieno smulkaus incidento pradelstą spręsti darbo dieną.
-Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo neatliktų Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. maksimalios Sutarties kainos.
- 200 Eur baudą už kiekvieno blokuojančio incidento pradelstą spręsti darbo dieną;
- 200 Eur baudą už kiekvieno kritinio incidento pradelstą spręsti darbo dieną;
- 50 Eur baudą už kiekvieno svarbaus incidento pradelstą spręsti darbo dieną;
- 30 Eur baudą už kiekvieno smulkaus incidento pradelstą spręsti darbo dieną.
-Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo neatliktų Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. maksimalios Sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-21
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimo įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-17
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |