Trečiadienis, lapkričio 20 d.

(2022-GEN-130) Uždaromoji, reguliuojamoji ir apsauginė armatūra

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams: Ugnė  Andriuškevičiūtė
Telefonas: +370 69802582
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ignitisgrupe.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=636787
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas.

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(2022-GEN-130) Uždaromoji, reguliuojamoji ir apsauginė armatūra
Nuorodos numeris:  (2022-GEN-130)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

42131148  -  Uždaromieji vožtuvai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

(2022-GEN-130) Uždaromoji, reguliuojamoji ir apsauginė armatūra
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 300000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

42131148  -  Uždaromieji vožtuvai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Preliminariojoje sutartyje preliminarus Prekių kiekis vienetais nenurodomas, o išreiškiamas maksimalia planuojama Prekių įsigijimui skirta lėšų suma (Preliminariosios sutarties SD 2.1. punktas).
2. Pirkėjas Prekes perka pagal poreikį ir nėra įsipareigojęs nupirkti Preliminariosios sutarties SD Priede Nr. 2 nustatyto Prekių kiekio ar bet kokios jų dalies arba išpirkti Prekių visai bendrai Preliminariosios sutarties kainai, nurodytai Preliminariosios sutarties SD 2.1. punkte ar bet kokiai šios sumos daliai (išskyrus jei Techninėje specifikacijoje nustatyta kitaip, tokiu atveju Techninėje specifikacijoje nurodyti minimalūs kiekiai laikomi Pirkėjo įsipareigojimu išpirkti, jei Šalys nesusitaria kitaip).
3. Preliminariosios sutarties galiojimo laikotarpiu tiekiamos Nurodytos ir Kitos prekės, kurių bendras kiekis negali viršyti Preliminariosios sutarties SD 2.1. punkte nurodytos Bendros Preliminariosios sutarties kainos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 300000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

1. Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai pagal Sutartį pristatytas kokybiškas Prekes, vadovaujantis Šalių pasirašytu Prekių perdavimo – priėmimo aktu, per 30 (trisdešimt) Dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos. Sąskaita turi būti pateikta Pirkėjui per 5 (penkias) Darbo dienas nuo Prekių perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos.
2. Tiekėjas Prekių perdavimo – priėmimo aktus Pirkėjo pasirašymui teikia Prekių perdavimo metu arba siunčia Preliminariosios sutarties BD nustatyta tvarka. Sąskaita apmokėjimui turi būti pateikiama Preliminariosios sutarties BD 5 skyriuje nustatyta tvarka.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Už nustatytų Prekių trūkumų nepašalinimą per Preliminariosios sutarties SD 4.4. punkte nustatytą terminą Tiekėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui Techninės specifikacijos 7.4. punkte nustatyto dydžio delspinigius.
2. Už vėlavimą pristatyti Prekes per Preliminariosios sutarties SD 6.1. punkte nustatytą terminą Tiekėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 procentų nuo vėluojamų pristatyti Prekių kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą Darbo dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų ir 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-05-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto
vardu. Įgaliojusi organizacija – AB "Ignitis gamyba".
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo
raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo
siunčiamas elektroninėmis priemonėmis - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams
dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie
Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius
apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-09
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.