(2022-GSC-139) VMware licencijos, įskaitant garantinį aptarnavimą, ir VMware licencijų palaikymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams:
Ugnė Andriuškevičiūtė
Telefonas:
+370 69802582
El. paštas:
Ugne.Andriuskeviciute@ignitis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ignitisgrupe.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/40209
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=632434Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=632434&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas.
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2022-GSC-139) VMware licencijos, įskaitant garantinį aptarnavimą, ir VMware licencijų palaikymo paslaugos
Nuorodos numeris:
(2022-GSC-139)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48517000
-
Informacinių technologijų programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
VMware licencijos, įskaitant garantinį aptarnavimą, ir VMware licencijų palaikymo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72261000
-
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Prekių ir Paslaugų kiekis nurodytas Sutarties SD priede Nr. 3. Prekių ir Paslaugų įsigijimui skirta lėšų suma nurodyta Sutarties SD 2.3. punkte negali būti viršijama Sutarties galiojimo laikotarpiu, jei Pirkimo sąlygose nenumatyta kitaip.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2025-05-31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už nustatytų trūkumų nepašalinimą per Sutarties SD 4.5. punkte nustatytą terminą Teikėjas, Klientui pareikalavus, moka Klientui 0,05 procentų nuo trūkumų turinčių Prekių ir (ar) Paslaugų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą Darbo dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų ir 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį).
2. Už vėlavimą pristatyti Pirkimo sąlygas atitinkančias Prekes ir (ar) suteikti Paslaugas per Sutarties SD 6.2. punkte nustatytą terminą Teikėjas, Klientui pareikalavus, moka Klientui 0,05 procentų nuo vėluojamų pristatyti Prekių kainos ir (ar) nuo vėluojamų suteikti Paslaugų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą Dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų ir 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį).
2. Už vėlavimą pristatyti Pirkimo sąlygas atitinkančias Prekes ir (ar) suteikti Paslaugas per Sutarties SD 6.2. punkte nustatytą terminą Teikėjas, Klientui pareikalavus, moka Klientui 0,05 procentų nuo vėluojamų pristatyti Prekių kainos ir (ar) nuo vėluojamų suteikti Paslaugų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą Dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų ir 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo
raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo
siunčiamas elektroninėmis priemonėmis - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams
dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie
Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius
apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo
raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo
siunčiamas elektroninėmis priemonėmis - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams
dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie
Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius
apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |