(2022-GSC-628) Kelionių organizavimo paslaugos

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
04215
LT
Asmuo ryšiams: Inga Kovaitienė
Telefonas: +370 69408582
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ignitisgrupe.lt/lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(2022-GSC-628) Kelionių organizavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

63510000  -  Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Kelionių organizavimo paslaugos:
1.1. Lėktuvų, kitų transporto priemonių bilietų rezervavimo ir jų pardavimo paslaugos;
1.2. Viešbučių užsienyje ir Lietuvoje rezervavimo ir apgyvendinimo juose pardavimo paslaugos;
1.3. Kitos kelionių organizavimo paslaugas: vizų ir kitų kelionei būtinų dokumentų įforminimo bei išdavimo organizavimo, transporto nuomos, kelionių draudimo, išvykstamųjų konferencijų organizavimo (patalpų mokymams ir konferencijoms (konferencijų salių) užsakymo bei maitinimo organizavimo) paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.1.7)

Bendra pirkimo vertė

Vertė be PVM:  1500000.00  EUR
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63510000  -  Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Kelionių organizavimo paslaugos:
1.1. Lėktuvų, kitų transporto priemonių bilietų rezervavimo ir jų pardavimo paslaugos;
1.2. Viešbučių užsienyje ir Lietuvoje rezervavimo ir apgyvendinimo juose pardavimo paslaugos;
1.3. Kitos kelionių organizavimo paslaugas: vizų ir kitų kelionei būtinų dokumentų įforminimo bei išdavimo organizavimo, transporto nuomos, kelionių draudimo, išvykstamųjų konferencijų organizavimo (patalpų mokymams ir konferencijoms (konferencijų salių) užsakymo bei maitinimo organizavimo) paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Tiekėjas, gavęs Paslaugų užsakymą, turi pateikti daugiau nei 3 (tris) kelionės maršrutų (jei tiek maršrutų yra) variantus, iš kurių Klientas gali pasirinkti optimalų, jo poreikius atitinkantį siūlymą.  /  Lyginamasis svoris:  15
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  85
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2022/S 240-692444
2022-614083

V dalis: Sutarties skyrimas

Sutarties Nr.: S-SUT-108-23

Pavadinimas: (2022-GSC-628) Kelionių organizavimo paslaugos

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: taip
V.2)

Sutarties skyrimas

V.2.1)

Sutarties sudarymo data

2023-05-04
V.2.2)

Informacija apie pasiūlymus

Gautų pasiūlymų skaičius:  5
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei :  ne
V.2.3)

Rangovo pavadinimas ir adresas

UAB ,,ZIP travel“
135474614
Kęstučio g. 57-1
Kaunas
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA

Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)

Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)

Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:  1500000.00  EUR

VI dalis: Papildoma informacija

VI.3)

Papildoma informacija

Atsižvelgiant į tai, kad Pirkėjas yra klasikinio sektoriaus Perkančioji organizacija, Pirkimas vykdomas vadovaujantis VPĮ nuostatomis. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją: 1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos; 2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-05-05
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.