Šeštadienis, lapkričio 16 d.

(2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas

Skelbimas apie sutarties skyrimą. Komunalinės paslaugos

Pirkimo procedūros rezultatai

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
04215
LT
Asmuo ryšiams: Indrė Unguraitienė
Telefonas: +370 61605049
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ignitisgrupe.lt/

I.6)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

(2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66170000  -  Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.1.7)

Bendra pirkimo vertė ( Ar sutinkate skelbti? taip )

Vertė be PVM:  1734999.60  EUR
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66170000  -  Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

(2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai ( Ar sutinkate skelbti? taip )

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Įmokų surinkimo būdas  /  Lyginamasis svoris:  3
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Įmokų grynaisiais surinkimo vietos  /  Lyginamasis svoris:  3
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  94
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Sutarties skyrimas be išankstinio skelbimo apie kvietimą dalyvauti konkurse Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje toliau išvardytais atvejais
  • Atlikti darbus, tiekti prekes ar teikti paslaugas gali tik konkretus ekonominės veiklos vykdytojas dėl šios priežasties
    • konkurencijos nebuvimas dėl techninių priežasčių
Paaiškinimas
Vadovaujantis PĮ 79 str. 1 dalies 3 punkto b) papunkčio nuostatomis, Perkančioji organizacija perka įmokų surinkimo paslaugą iš vieno tiekėjo, kadangi perkamas paslaugas teikti gali tik UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“, todėl alternatyvūs sprendimai nėra galimi, pakaitalo šio tiekėjo paslaugoms nėra. Analogiškas paslaugas Partnerio įmonė perka ir iš kitų rinkoje jas siūlančių paslaugų teikėjų, todėl konkurencijos tarp paslaugų teikėjų nėra ir, atsižvelgiant į tai, neprasminga pirkimą atlikti jį skelbiant.
Partnerio įmonės tikslas – naudotis kaip galima platesnio klientų rato poreikius atitinkančiu įmokų surinkimo tinklu. Sutartys dėl pirkimo objekto sudarytos su 20 skirtingų įmokų surinkimo paslaugų tiekėjų (įskaitant Lietuvoje įmokų surinkimo paslaugas teikiančius bankus). Tokiu būdu mokėtojai turi galimybę atsiskaityti už Partnerio įmonės paslaugas naudodamiesi plačiu įmokų surinkimo vietų tinklu, mokant tiek grynaisiais pinigais, tiek internetu.
Siekiant išlaikyti Partnerio įmonės klientams teikiamų įmokų surinkimo paslaugų tęstinumą ir užtikrinti ne mažesnę įmokų surinkimo tinklo apimtį, perkama Įmokų surinkimo paslauga, skirta priimti įmokas visose UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“ įmokų surinkimo vietose (įskaitant platformą e.ignitis.lt). Klientų įprotis mokėti naudojantis UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“ valdomais įrankiais yra pilnai susiformavęs, tiekėjo paslaugos pritaikytos ir patogios klientui. Atkreiptinas dėmesys, kad perkamos paslaugos yra itin jautrios ir svarbios Partnerio įmonei ir jo klientams, todėl įmokų surinkimo tinklo mažinimas bei mokėjimo vietų keitimas sukeltų didelius nepatogumus klientams, didintų nepasitenkinimą ir sunkintų Partnerio įmonės veiklai finansuoti skirtų lėšų surinkimą.
Sutartys dėl įmokų surinkimo kitais elektroniniais būdais sudarytos ir su kitais Lietuvoje veikiančiais įmokų surinkėjais (AB SEB bankas, „Swedbank“, AB, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius, AB Šiaulių bankas, UAB Medicinos bankas, Lietuvos kredito unija, UAB „Viena sąskaita“, UAB „Paysera LT“).). Tokiu būdu, UAB „Ignitis“ klientai turi galimybę atsiskaityti už paslaugas naudodamiesi plačiu įmokų surinkimo vietų tinklu, atsiskaitant elektroninėmis priemonėmis.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

2022-000000

V dalis: Sutarties skyrimas

Sutarties Nr.: VSUT-2022-51

Pavadinimas: (2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: taip
V.2)

Sutarties skyrimas

V.2.1)

Sutarties sudarymo data

2022-03-14
V.2.2)

Informacija apie pasiūlymus ( Ar sutinkate skelbti? taip )

Gautų pasiūlymų skaičius:  1
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei :  ne
V.2.3)

Rangovo pavadinimas ir adresas ( Ar sutinkate skelbti? taip )

UAB Elektroninių mokėjimų agentūra
136031358
Vilnius
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA

Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)

Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM) ( Ar sutinkate skelbti? taip )

Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:  1734999.60  EUR

VI dalis: Papildoma informacija

VI.3)

Papildoma informacija

1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – UAB „Ignitis“.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją: 1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos; 2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-14
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.