(2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
Skelbimas apie sutarties skyrimą. Komunalinės paslaugos
Pirkimo procedūros rezultatai
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
04215
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Unguraitienė
Telefonas:
+370 61605049
El. paštas:
Indre.Unguraitiene@ignitis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ignitisgrupe.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/40209
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66170000
-
Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Vertė be PVM:
1734999.60
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66170000
-
Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
(2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Įmokų surinkimo būdas
/
Lyginamasis svoris:
3
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Įmokų grynaisiais surinkimo vietos
/
Lyginamasis svoris:
3
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
94
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Sutarties skyrimas be išankstinio skelbimo apie kvietimą dalyvauti konkurse Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje toliau išvardytais atvejais
- Atlikti darbus, tiekti prekes ar teikti paslaugas gali tik konkretus ekonominės veiklos vykdytojas dėl šios priežasties
- konkurencijos nebuvimas dėl techninių priežasčių
Paaiškinimas
Vadovaujantis PĮ 79 str. 1 dalies 3 punkto b) papunkčio nuostatomis, Perkančioji organizacija perka įmokų surinkimo paslaugą iš vieno tiekėjo, kadangi perkamas paslaugas teikti gali tik UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“, todėl alternatyvūs sprendimai nėra galimi, pakaitalo šio tiekėjo paslaugoms nėra. Analogiškas paslaugas Partnerio įmonė perka ir iš kitų rinkoje jas siūlančių paslaugų teikėjų, todėl konkurencijos tarp paslaugų teikėjų nėra ir, atsižvelgiant į tai, neprasminga pirkimą atlikti jį skelbiant.
Partnerio įmonės tikslas – naudotis kaip galima platesnio klientų rato poreikius atitinkančiu įmokų surinkimo tinklu. Sutartys dėl pirkimo objekto sudarytos su 20 skirtingų įmokų surinkimo paslaugų tiekėjų (įskaitant Lietuvoje įmokų surinkimo paslaugas teikiančius bankus). Tokiu būdu mokėtojai turi galimybę atsiskaityti už Partnerio įmonės paslaugas naudodamiesi plačiu įmokų surinkimo vietų tinklu, mokant tiek grynaisiais pinigais, tiek internetu.
Siekiant išlaikyti Partnerio įmonės klientams teikiamų įmokų surinkimo paslaugų tęstinumą ir užtikrinti ne mažesnę įmokų surinkimo tinklo apimtį, perkama Įmokų surinkimo paslauga, skirta priimti įmokas visose UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“ įmokų surinkimo vietose (įskaitant platformą e.ignitis.lt). Klientų įprotis mokėti naudojantis UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“ valdomais įrankiais yra pilnai susiformavęs, tiekėjo paslaugos pritaikytos ir patogios klientui. Atkreiptinas dėmesys, kad perkamos paslaugos yra itin jautrios ir svarbios Partnerio įmonei ir jo klientams, todėl įmokų surinkimo tinklo mažinimas bei mokėjimo vietų keitimas sukeltų didelius nepatogumus klientams, didintų nepasitenkinimą ir sunkintų Partnerio įmonės veiklai finansuoti skirtų lėšų surinkimą.
Sutartys dėl įmokų surinkimo kitais elektroniniais būdais sudarytos ir su kitais Lietuvoje veikiančiais įmokų surinkėjais (AB SEB bankas, „Swedbank“, AB, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius, AB Šiaulių bankas, UAB Medicinos bankas, Lietuvos kredito unija, UAB „Viena sąskaita“, UAB „Paysera LT“).). Tokiu būdu, UAB „Ignitis“ klientai turi galimybę atsiskaityti už paslaugas naudodamiesi plačiu įmokų surinkimo vietų tinklu, atsiskaitant elektroninėmis priemonėmis.
Partnerio įmonės tikslas – naudotis kaip galima platesnio klientų rato poreikius atitinkančiu įmokų surinkimo tinklu. Sutartys dėl pirkimo objekto sudarytos su 20 skirtingų įmokų surinkimo paslaugų tiekėjų (įskaitant Lietuvoje įmokų surinkimo paslaugas teikiančius bankus). Tokiu būdu mokėtojai turi galimybę atsiskaityti už Partnerio įmonės paslaugas naudodamiesi plačiu įmokų surinkimo vietų tinklu, mokant tiek grynaisiais pinigais, tiek internetu.
Siekiant išlaikyti Partnerio įmonės klientams teikiamų įmokų surinkimo paslaugų tęstinumą ir užtikrinti ne mažesnę įmokų surinkimo tinklo apimtį, perkama Įmokų surinkimo paslauga, skirta priimti įmokas visose UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“ įmokų surinkimo vietose (įskaitant platformą e.ignitis.lt). Klientų įprotis mokėti naudojantis UAB „Elektroninių mokėjimų agentūra“ valdomais įrankiais yra pilnai susiformavęs, tiekėjo paslaugos pritaikytos ir patogios klientui. Atkreiptinas dėmesys, kad perkamos paslaugos yra itin jautrios ir svarbios Partnerio įmonei ir jo klientams, todėl įmokų surinkimo tinklo mažinimas bei mokėjimo vietų keitimas sukeltų didelius nepatogumus klientams, didintų nepasitenkinimą ir sunkintų Partnerio įmonės veiklai finansuoti skirtų lėšų surinkimą.
Sutartys dėl įmokų surinkimo kitais elektroniniais būdais sudarytos ir su kitais Lietuvoje veikiančiais įmokų surinkėjais (AB SEB bankas, „Swedbank“, AB, Luminor Bank AS Lietuvos skyrius, AB Šiaulių bankas, UAB Medicinos bankas, Lietuvos kredito unija, UAB „Viena sąskaita“, UAB „Paysera LT“).). Tokiu būdu, UAB „Ignitis“ klientai turi galimybę atsiskaityti už paslaugas naudodamiesi plačiu įmokų surinkimo vietų tinklu, atsiskaitant elektroninėmis priemonėmis.
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
2022-000000
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: VSUT-2022-51
Pavadinimas: (2022-IGN-6) Įmokų priėmimas, administravimas ir surinktų lėšų pervedimas
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2022-03-14
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Gautų pasiūlymų skaičius:
1
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas ( Ar sutinkate skelbti? taip )
UAB Elektroninių mokėjimų agentūra
136031358
Vilnius
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM) ( Ar sutinkate skelbti? taip )
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
1734999.60
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – UAB „Ignitis“.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – UAB „Ignitis“.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją: 1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos; 2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-14
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |