2022-Maitinimo paslaugos vasaros poilsio stovykloje „Raganė“

Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys

Skelbimas apie pirkimą

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras
302848387
Žirmūnų g. 1B
Vilnius
09101
LT
Asmuo ryšiams: Lina Graževičienė
Telefonas: +370 52760800
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.lmnsc.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=633991
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

2022-Maitinimo paslaugos vasaros poilsio stovykloje „Raganė“
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55321000  -  Maisto ruošimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugų teikėjas turės užtikrinti preliminariai per visas pamainas apie 1200 dalyvių: vaikų, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio, vidurio ugdymo programas ir kvalifikacijos seminarų dalyvių, maitinimą, tiekiant maitinimą pagal patvirtintą valgiaraštį, 5 kartus per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, vakarienė, naktipiečiai), užtikrinant karšto maisto tiekimą 3 kartus per dieną. Pažymėtina, kad paslaugų kiekiai ir sutartis galimai keičiasi atsižvelgiant į nenugalimos jėgos lemiančius veiksnius.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55321000  -  Maisto ruošimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugų teikėjas turės užtikrinti preliminariai per visas pamainas apie 1200 dalyvių: vaikų, besimokančių pagal pradinio, pagrindinio, vidurio ugdymo programas ir kvalifikacijos seminarų dalyvių, maitinimą, tiekiant maitinimą pagal patvirtintą valgiaraštį, 5 kartus per dieną (pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, vakarienė, naktipiečiai), užtikrinant karšto maisto tiekimą 3 kartus per dieną. Pažymėtina, kad paslaugų kiekiai ir sutartis galimai keičiasi atsižvelgiant į nenugalimos jėgos lemiančius veiksnius.
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartyje numatyti delspinigiai ir baudos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą. Užsakovas už tinkamai suteiktas Paslaugas, jeigu Užsakovas nėra pareiškęs Paslaugų teikėjui pretenzijos dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, sumoka Paslaugų teikėjui per 30 darbo dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
Tiekėjai per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą. Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 15 proc. nuo sutarties vertės Eur.
Dėl nenugalimo jėgos lemiančių faktorių Perkančioji organizacija pasilieka teisė keisti teikiamų paslaugų kiekius bei laikotarpius, tuo pačiu keisti paslaugų teikimo sutartį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros forma

Atviras konkursas
IV.1.11)

Pagrindinės sutarties skyrimo procedūros ypatybės

Tiekėjas turi atitikti konkurso sąlygose nurodytus reikalavimus. Šiai informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešojo pirkimo dokumentas. EBVPD tiekėjas turi pateikti vadovaudamasis VPĮ nustatytais reikalavimais.
Jeigu bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti EBVPD už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo.
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas

Data:  2022-06-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus miesto apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
09230
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijų ir skundų tvarka yra nurodyta VPĮ
VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-25
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.