2023.SP-2050 Nenutrūkstamo maitinimo šaltiniai (UPS) ir jų priedai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija
188613242
J. Tumo-Vaižganto g. 2, Vilnius
Vilnius
01108
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Žigienė
Telefonas:
+370 52362913
El. paštas:
asta.zigiene@urm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.urm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5095
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723499Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723499&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
2023.SP-2050 Nenutrūkstamo maitinimo šaltiniai (UPS) ir jų priedai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31154000
-
Nenutrūkstamojo maitinimo šaltiniai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti 4 vnt. nenutrūkstamojo maitinimo šaltinius. Perkančioji organizacija turi du naujus UPS (nenutrūkstamo maitinimo šaltinius), juos reikės sinchronizuoti su naujai pastatytais UPS (nenutrūkstamo maitinimo šaltiniais).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31154000
-
Nenutrūkstamojo maitinimo šaltiniai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti 4 vnt. nenutrūkstamojo maitinimo šaltinius. Perkančioji organizacija turi du naujus UPS (nenutrūkstamo maitinimo šaltinius), juos reikės sinchronizuoti su naujai pastatytais UPS (nenutrūkstamo maitinimo šaltiniais).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Tiekėjui bus sudaroma galimybė apžiūrėti objektą adresu: Tumo-Vaižganto g. 2, 01511 Vilnius, Lietuvos Respublika. Dėl objekto apžiūros, tiekėjas turi kreiptis į perkančiąją organizaciją CVP IS susirašinėjimo priemonėmis ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepristato Prekių ar neatlieka susijusių paslaugų, ar atlieka nekokybiškai, Užsakovas informuoja Tiekėją raštu ir nurodo protingą terminą trūkumams pašalinti. Jei per nurodytą terminą Tiekėjas trūkumų nepašalina, Užsakovas turi teisę, be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų: pradėti skaičiuoti 0,02 (dviejų šimtųjų) procento delspinigius nuo Pradinės sutarties vertės su PVM už kiekvieną termino praleidimo dieną arba vienašališkai nutraukti Sutartį, įspėdamas Tiekėją raštu ne vėliau kaip prieš 20 (dvidešimt) kalendorių dienų.
2. Tiekėjui nesilaikant Sutartyje nustatytų aplinkos apsaugos reikalavimų, Užsakovui pareikalavus, Tiekėjas moka 100 Eur baudą už kiekvieno pažeidimo atvejį.
3. Tiekėjui, neištaisius garantiniu laikotarpiu nustatytų trūkumų per Sutartyje nustatytą terminą, Užsakovui pareikalavus, moka 100 Eur (vieną šimtą eurų) baudą už kiekvieną vėluojamą dieną.
2. Tiekėjui nesilaikant Sutartyje nustatytų aplinkos apsaugos reikalavimų, Užsakovui pareikalavus, Tiekėjas moka 100 Eur baudą už kiekvieno pažeidimo atvejį.
3. Tiekėjui, neištaisius garantiniu laikotarpiu nustatytų trūkumų per Sutartyje nustatytą terminą, Užsakovui pareikalavus, moka 100 Eur (vieną šimtą eurų) baudą už kiekvieną vėluojamą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-22
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-22
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija, J. Tumo-Vaižganto g. 2, 01108 Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.2)
Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 70668369
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |