2.1.1. Kauno rajono sav., Alšėnų sen., Narsiečių, Jonučių ir Tirkiliškių k., Sodų g. kapitalinio remonto, įrengiant dviračių ir pėsčiųjų taką, ir lietaus nuotekų tinklų naujos statybos rangos da

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Rita Misiūnienė
Telefonas: +370 37305525
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=748167
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

2.1.1. Kauno rajono sav., Alšėnų sen., Narsiečių, Jonučių ir Tirkiliškių k., Sodų g. kapitalinio remonto, įrengiant dviračių ir pėsčiųjų taką, ir lietaus nuotekų tinklų naujos statybos rangos da
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233120  -  Kelių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kapitališkai remontuojama Sodų g., įrengiant dešinėje gatvės pusėje pėsčiųjų ir dviračių taką. Šiuo metu Sodų gatvėje nėra pėsčiųjų dviračių tako. Kapitališkai remontuojamo gatvės ruožo ilgis – 2,406 km. Esamos gatvės kategorija D.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233120  -  Kelių tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1.Kauno r. sav. Alšėnų sen., Narsiečių, Jonučių ir Tirkiliškių k., Sodų g., kapitalinio remonto, įrengiant pėsčiųjų taką ir lietaus nuotekų tinklų naujos statybos darbai;
1.1. elektroninio statybos darbų žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas ir saugojimas ir po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai).
2. statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų parengimas:
2.1. kontrolinių išpildomųjų nuotraukų parengimas;
2.2.kadastrinių matavimų bylų parengimas;
2.3. eksperto patvirtintų ir IS „Infostatyba“ užregistruotų dokumentų, apie šių statinių statybos užbaigimą, pateikimas;
2.4. kitų statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų pateikimas.
Tiekėjas turės atlikti Darbus, vadovaudamasis UAB „Geoinfra“ parengtu techniniu darbo projektu „Kauno r. sav., Alšėnų sen, Narsiečių, Jonučių ir Tirkiliškių k., Sodų g. kapitalinio remonto, įrengiant dviračių ir pėsčiųjų taką, ir lietaus nuotekų tinklų naujos statybos techninis darbo projektas“ Nr. P23-21 (toliau – Techninis projektas/Techninė specifikacija) pateiktu pirkimo sąlygų 3 priede ir pirkimo sąlygų 2 priede pateiktais Darbų kiekių žiniaraščiais.
Perkančioji organizacija gali sudaryti kelias pagrindines sutartis pagal turimą finansavimą.
Perkančioji organizacija per 2024 m. pagal turimą finansavimą įsipareigoja nupirkti Darbų už 676 000,00 Eur (šeši šimtai septyniasdešimt šeši tūkstančiai eurų) su PVM.
Pagrindinės (-ių) sutarties (-ių) Darbų atlikimo terminas negali viršyti 9 mėn. nuo Darbų pradžios ir turi būti proporcingas perkamų darbų kiekiui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD pasiekiamas adresu https://ec.Europa.eu/tools/espd/filter?lang=lt. Tiekėjai turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

a) Pagrindinės (-ių) sutarties (-ių) įvykdymas (-ai) turi būti užtikrinamas (-ai) LR ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštu. b) delspinigiai dėl Darbų vėlavimo – 0,03 % nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės per dieną. Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo – 0,03 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
2. Apmokėjimo terminas – ne vėliau kaip per 30 k. d. nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sąskaitos teikiamos per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
3. Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subtiekėjais.
4. Nutraukus preliminariąją sutartį dėl esminio preliminariosios sutarties pažeidimo, tiekėjas įsipareigoja sumokėti perkančiajai organizacijai 5 % dydžio netesybas (baudą) nuo pradinės Preliminariosios sutarties kainos be PVM.
5. Tiekėjų grupė turi paskirti bendrą atstovą arba vadovaujantį narį, turi nurodyti grupės sudėtį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-02-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-02-26
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 490941
Faksas: +370 324164

VI.5)

Paskelbimo data

2024-02-12

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.