26329 BATERINIŲ TRAUKINIŲ INFRASTRUKTŪROS ĮRENGIMO PROJEKTAVIMO IR RANGOS DARBAI
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Geležinkelio g. 16
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams:
Toma Liutikienė
Telefonas:
+370 65803737
El. paštas:
toma.liutikiene@ltg.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.litrail.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4670
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=781928Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=781928&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Geležinkelio paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
26329 BATERINIŲ TRAUKINIŲ INFRASTRUKTŪROS ĮRENGIMO PROJEKTAVIMO IR RANGOS DARBAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45317300
-
Elektros skirstymo aparatų elektros instaliacijos montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Užsakovas siekia įsigyti krovimo stotelės bei krovimo ruožo projektavimo paslaugas ir įrengimo darbus ( toliau - Darbai) , kurių techniniai reikalavimai aprašyti Techninėje specifikacijoje, Sutartyje ir kituose pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, ir parametrais.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Savanorių g. 3A, 65186 Varėna.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Užsakovas siekia įsigyti krovimo stotelės bei krovimo ruožo projektavimo paslaugas ir įrengimo darbus ( toliau - Darbai) , kurių techniniai reikalavimai aprašyti Techninėje specifikacijoje, Sutartyje ir kituose pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, ir parametrais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Sandoriis iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis, pagal 2022–2030 Metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos, pažangos priemonę Nr. 10-001-05-03-02 „Gerinti susisiekimą geležinkelių transportu“ .
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai taikomi Tiekėjui arba visiems tiekėjų grupės nariams atskirai ir ūkio subjektui, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas (išskyrus kvazisubtiekėjus).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Jei Tiekėjas, kuris bus kviečiamas sudaryti Sutartį, atsisakys ją sudaryti, LTG pareikalavus, jis turės sumokėti 3% Pasiūlymo vertės be PVM dydžio baudą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už faktiškai, tinkamai, kokybiškai atliktus bei perduotas Paslaugas/ perduotus Darbus Užsakovas moka Rangovui Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje ir Sutarties Specialiųjų sąlygų 2.5 – 2.6 punktuose nustatyta tvarka. Atsiskaitoma per 60 kalendorinių dienų.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
LTG nereikalauja, kad Tiekėjų grupės pateiktą Pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir pasiūlius sudaryti Pirkimo sutartį, ši Tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą, jeigu SD nenumatyta kitaip.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - ne mažesnė nei 3 proc. nuo Sutarties kainos be PVM.
Sutarties vykdymas užtikrinamas banko garantija.
Sutarties vykdymas užtikrinamas banko garantija.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-01
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 82 nuostatomis AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra įrašyta į Viešųjų pirkimų tarnybos administruojamą ir viešai skelbiamą Centrinių perkančiųjų organizacijų sąrašą, kuris skelbiamas čia:
https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniuperkanciuju-organizaciju-sarasas.
2. Vadovaujantis PĮ 90 straipsnio nuostatomis (kai pirkimas vykdomas pagal PĮ) Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB "LTG Infra".
https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniuperkanciuju-organizaciju-sarasas.
2. Vadovaujantis PĮ 90 straipsnio nuostatomis (kai pirkimas vykdomas pagal PĮ) Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB "LTG Infra".
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |