26420 Adobe Acrobat PRO (arba lygiaverčių) licencijų nuoma su lydinčioms palaikymo paslaugomis
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Geležinkelio g. 16
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Masaitytė
Telefonas:
+370 68626713
El. paštas:
daiva.masaityte@ltg.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.litrail.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4670
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=780559Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=780559&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Geležinkelio paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
26420 Adobe Acrobat PRO (arba lygiaverčių) licencijų nuoma su lydinčioms palaikymo paslaugomis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48311000
-
Dokumentų valdymo programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Adobe Acrobat PRO (arba lygiaverčių) licencijų nuoma su lydinčioms palaikymo paslaugomis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72261000
-
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Adobe Acrobat PRO (arba lygiaverčių) licencijų nuoma su lydinčioms palaikymo paslaugomis
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
19
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Dokumentus, patvirtinančius atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali pareikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo. Detali nurodytų dokumentų pateikimo tvarka nustatyta Pirkimo sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutartyje nustatytomis netesybomis – bauda ir delspinigiais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-17
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 82 nuostatomis AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra įrašyta į Viešųjų pirkimų tarnybos administruojamą ir viešai skelbiamą Centrinių perkančiųjų organizacijų sąrašą, kuris skelbiamas čia: https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniu-perkanciuju-organizaciju-sarasas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |