Trečiadienis, lapkričio 06 d.

28549 Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemų įrengimas pastatuose

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Geležinkelio g. 16
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams: Paulius Želvys
Telefonas: +370 64483961
El. paštas: paulius.zelvys@ltg.lt
NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litrail.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786866
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Geležinkelio paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

28549 Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemų įrengimas pastatuose
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45331210  -  Vėdinimo įrengimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo objekto dalis: I pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimas Klaipėdos cecho pastate; II pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimas Radviliškio cecho pastate.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

I pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimo projekto parengimas Klaipėdos cecho pastate
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

42521000  -  Dūmų ištraukimo įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

I pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimas Klaipėdos cecho pastate.
Sutarties vykdymo etapai:
I etapas – Sistemos projekto parengimas.
II etapas – Sistemos sumontavimas, rangos darbai.
I etapas turi būti užbaigtas per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II etapas – Rangos darbai ir projekto vykdymo priežiūra turi būti užbaigti per 90 (devyniasdešimt) darbo dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Paraiškų etapas netaikomas.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

II pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimo projekto parengimas Radviliškio cecho pastate
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

42521000  -  Dūmų ištraukimo įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

II pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimo projekto parengimas Radviliškio cecho pastate
Sutarties vykdymo etapai:
I etapas – Sistemos projekto parengimas.
II etapas – Sistemos sumontavimas, rangos darbai.
I etapas turi būti užbaigtas per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II etapas – Rangos darbai ir projekto vykdymo priežiūra turi būti užbaigti per 90 (devyniasdešimt) darbo dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Paraiškų etapas netaikomas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Dokumentų, patvirtinančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams
reikalavimams, įskaitant reikalavimus dėl atitikties nacionalinio saugumo reikalavimams bei
kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams (jei
taikoma), LTG reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti
pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Baudos, delspinigiai

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-28
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 82 nuostatomis AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra įrašyta į Viešųjų pirkimų tarnybos administruojamą ir viešai skelbiamą Centrinių perkančiųjų organizacijų sąrašą, kuris skelbiamas čia: https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniu-perkanciuju-organizaciju-sarasas.
2. Vadovaujantis PĮ 90 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB LTG CARGO
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus Apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.