28549 Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemų įrengimas pastatuose
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Geležinkelio g. 16
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams:
Paulius Želvys
Telefonas:
+370 64483961
El. paštas:
paulius.zelvys@ltg.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.litrail.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4670
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786866Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=786866&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Geležinkelio paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
28549 Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemų įrengimas pastatuose
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45331210
-
Vėdinimo įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo objekto dalis: I pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimas Klaipėdos cecho pastate; II pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimas Radviliškio cecho pastate.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimo projekto parengimas Klaipėdos cecho pastate
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42521000
-
Dūmų ištraukimo įrenginiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimas Klaipėdos cecho pastate.
Sutarties vykdymo etapai:
I etapas – Sistemos projekto parengimas.
II etapas – Sistemos sumontavimas, rangos darbai.
I etapas turi būti užbaigtas per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II etapas – Rangos darbai ir projekto vykdymo priežiūra turi būti užbaigti per 90 (devyniasdešimt) darbo dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Sutarties vykdymo etapai:
I etapas – Sistemos projekto parengimas.
II etapas – Sistemos sumontavimas, rangos darbai.
I etapas turi būti užbaigtas per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II etapas – Rangos darbai ir projekto vykdymo priežiūra turi būti užbaigti per 90 (devyniasdešimt) darbo dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Paraiškų etapas netaikomas.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimo projekto parengimas Radviliškio cecho pastate
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42521000
-
Dūmų ištraukimo įrenginiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II pirkimo objekto dalis - Išmetamųjų dūmų nutraukimo sistemos įrengimo projekto parengimas Radviliškio cecho pastate
Sutarties vykdymo etapai:
I etapas – Sistemos projekto parengimas.
II etapas – Sistemos sumontavimas, rangos darbai.
I etapas turi būti užbaigtas per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II etapas – Rangos darbai ir projekto vykdymo priežiūra turi būti užbaigti per 90 (devyniasdešimt) darbo dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Sutarties vykdymo etapai:
I etapas – Sistemos projekto parengimas.
II etapas – Sistemos sumontavimas, rangos darbai.
I etapas turi būti užbaigtas per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II etapas – Rangos darbai ir projekto vykdymo priežiūra turi būti užbaigti per 90 (devyniasdešimt) darbo dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Paraiškų etapas netaikomas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Dokumentų, patvirtinančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams
reikalavimams, įskaitant reikalavimus dėl atitikties nacionalinio saugumo reikalavimams bei
kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams (jei
taikoma), LTG reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti
pripažintas laimėjusiu.
Dokumentų, patvirtinančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams
reikalavimams, įskaitant reikalavimus dėl atitikties nacionalinio saugumo reikalavimams bei
kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų reikalavimams (jei
taikoma), LTG reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti
pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Baudos, delspinigiai
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-28
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 82 nuostatomis AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra įrašyta į Viešųjų pirkimų tarnybos administruojamą ir viešai skelbiamą Centrinių perkančiųjų organizacijų sąrašą, kuris skelbiamas čia: https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniu-perkanciuju-organizaciju-sarasas.
2. Vadovaujantis PĮ 90 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB LTG CARGO
2. Vadovaujantis PĮ 90 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija – AB LTG CARGO
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |