(716) Traukos spintos su pristatymu ir sumontavimu
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Sevostjanova
Telefonas:
+370 61869981
El. paštas:
rasa.sevostjanova@vanduo.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vanduo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=773570Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=773570&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(716) Traukos spintos su pristatymu ir sumontavimu
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39141500
-
Traukos spintos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Traukos spintos su pristatymu ir sumontavimu
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141500
-
Traukos spintos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Traukos spintos su pristatymu ir sumontavimu
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD ir kvalifikaciją įrodančių reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai netaikomi
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties įvykdymą Rangovas užtikrina 8500 Eur (aštuonių tūkstančių penkių šimtų) bauda, kuri turi būti sumokėta per 30 kalendorinių dienų nuo pareikalavimo.
PS nereikalauja Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
PS nereikalauja Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už prekes Tiekėjui sumoka visą sumą po prekių, nurodytų Sutarties 1.1 punkte, patiekimo ir sumontavimo, kaip nurodyta Priede Nr. 1 „Techninė specifikacija“. Mokėjimai atliekami taip: mokėjimai, vykdomi po to, kai pasirašomas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai) ir pateikiama PVM sąskaita-faktūra. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą anksčiau nei yra pasirašomas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai) arba tą pačią dieną – tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių priėmimo–perdavimo akto (-ų) pasirašymo dienos. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą vėliau nei yra pasirašytas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai)– tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą. PVM sąskaitą faktūrą Tiekėjas privalo pateikti „E.sąskaita“ priemonėmis. (Pastaba: nuo 2024.07.01 įsigalioja elektroninių sąskaitų sistema „SABIS“ (https://sabis.nbfc.lt/)).
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir PS pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymą Rangovas užtikrina 8500 Eur (aštuonių tūkstančių penkių šimtų) bauda, kuri turi būti sumokėta per 30 kalendorinių dienų nuo pareikalavimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-26
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Ryšininkų g. 11, LT-91116 Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose vykdomas susipažinimas su elektroninėmis priemonėmis pateiktais visais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas elektroniniu būdu Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau -CVP IS). Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tie tiekėjai, kurie yra registruoti CVPIS. (https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt). Registracija CVP IS yra nemokama.
Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos "E.sąskaita" / "SABIS" priemonėmis.
Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos "E.sąskaita" / "SABIS" priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |