AB „LTG Infra“ geležinkelių transporto 2023 m. veiklų apskaitos atskyrimo auditas ir audito rezultatų parengimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba
121442211
Mortos g. 14
Vilnius
03219
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Juodikienė
Telefonas:
+370 52105635
El. paštas:
kristina.juodikiene@rrt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rrt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5723
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769619Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=769619&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
AB „LTG Infra“ geležinkelių transporto 2023 m. veiklų apskaitos atskyrimo auditas ir audito rezultatų parengimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79212000
-
Audito paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įsigyjamos AB „LTG Infra“ geležinkelių transporto 2023 m. veiklų apskaitos atskyrimo audito ir audito rezultatų parengimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79212000
-
Audito paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
AB „LTG Infra“ geležinkelių transporto 2023 m. veiklų apskaitos atskyrimo audito ir audito rezultatų parengimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas Užsakovo ir Vykdytojo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1(vieno) mėnesio laikotarpiui sutartinių sąlygų 3 punkte nurodytomis sąlygomis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), pateiktą kartu su pirkimo dokumentais (žr. priedą Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD) 5) - aktualią deklaraciją, patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jeigu Vykdytojas vienašališkai nutrauks Sutartį nepasiekęs Šalių sutarto ir Sutarties 1 punkte įtvirtinto Paslaugų rezultato, netinkamai suteiks arba kitaip nevykdys Sutartyje nustatytų įsipareigojimų, Užsakovo reikalavimu turės sumokėti sutartines 10 proc. Sutarties vertės be PVM netesybas (baudą). Baudos sumokėjimas neatleidžia Vykdytojo nuo tinkamo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.
2. Vykdytojas, nesuteikęs Šalių sutarto ir Sutarties 1 punkte įtvirtinto Paslaugų rezultato Sutartyje nustatytais terminais, Užsakovo reikalavimu moka Užsakovui už kiekvieną pavėluotą dieną 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Užsakovas, uždelsęs atsiskaityti už suteiktą Paslaugų rezultatą šioje Sutartyje numatytais terminais, Vykdytojo reikalavimu moka Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Vykdytojas, nesuteikęs Šalių sutarto ir Sutarties 1 punkte įtvirtinto Paslaugų rezultato Sutartyje nustatytais terminais, Užsakovo reikalavimu moka Užsakovui už kiekvieną pavėluotą dieną 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Užsakovas, uždelsęs atsiskaityti už suteiktą Paslaugų rezultatą šioje Sutartyje numatytais terminais, Vykdytojo reikalavimu moka Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-26
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |