Absorbcinio šilumos siurblio su antro laipsnio dūmų kondensaciniu ekonomaizeriu ir kitais reikalingais įrenginiais įrengimo Jurbarko katilinėje techninis darbo projektas ir rangos darbai

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Jolita Buškevičienė
Telefonas: +370 65815571
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679496
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Absorbcinio šilumos siurblio su antro laipsnio dūmų kondensaciniu ekonomaizeriu ir kitais reikalingais įrenginiais įrengimo Jurbarko katilinėje techninis darbo projektas ir rangos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45251200  -  Katilinių statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo tikslas - padidinti esamų biomasės katilų ir esamo dūmų kondensacinio ekonomaizerio ir jo įrenginių patikimumą bei bendrą šių katilų energetinį efektyvumą
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1600000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
80511000  -  Darbuotojų mokymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbai apima techninio darbo projekto parengimą dėl absorbcinio šilumos siurblio (1 vnt.) su antro laipsnio dūmų kondencaciniu ekonomaizeriu (1 vnt.) ir kitų reikalingų įrenginių, nurodytų šio pirkimo techninėje specifikacijoje, įrengimo.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Dokumentų, įrodančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikimą reikalavimams kvalifikacijai, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 32 000,00 Eur sumai.
Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties pasirašymo dienos turi būti pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimas, kurio dydis - 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

PVM sąskaitą faktūrą, kurią užsakovas apmokės per 45 (keturiasdešimt penkias) kalendorines dienas, rangovas užsakovui turi pateikti iki kito mėnesio 8 (aštuntos) darbo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą. PVM sąskaitos faktūros per E. sąskaitą užsakovui pateikiamos tik pasirašius atliktų darbų aktus.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas, laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų pagal sutartį, įsipareigoja rangovui mokėti 0,1 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Delspinigių (skaičiuojamų už kiekvieną uždelstą dieną) dydžiai:
1. už galutinio darbų įvykdymo vėlavimą − 0,1 proc.;
2. už darbų tarpinio etapo vėlavimą − 0,05 proc.
Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant ar vėluojant įvykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai sutartyje nėra numatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02 proc. delspinigiai nuo bendros sutarties kainos su PVM už kiekvieną konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netinkamo vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-06
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai/ tiekėjų grupės nedalyvauja pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-12

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.