Absorbcinio šilumos siurblio su antro laipsnio dūmų kondensaciniu ekonomaizeriu ir kitais reikalingais įrenginiais įrengimo Jurbarko katilinėje techninis darbo projektas ir rangos darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Buškevičienė
Telefonas:
+370 65815571
El. paštas:
j.buskeviciene@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679496Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679496&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Absorbcinio šilumos siurblio su antro laipsnio dūmų kondensaciniu ekonomaizeriu ir kitais reikalingais įrenginiais įrengimo Jurbarko katilinėje techninis darbo projektas ir rangos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45251200
-
Katilinių statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo tikslas - padidinti esamų biomasės katilų ir esamo dūmų kondensacinio ekonomaizerio ir jo įrenginių patikimumą bei bendrą šių katilų energetinį efektyvumą
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1600000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
80511000
-
Darbuotojų mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbai apima techninio darbo projekto parengimą dėl absorbcinio šilumos siurblio (1 vnt.) su antro laipsnio dūmų kondencaciniu ekonomaizeriu (1 vnt.) ir kitų reikalingų įrenginių, nurodytų šio pirkimo techninėje specifikacijoje, įrengimo.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Dokumentų, įrodančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikimą reikalavimams kvalifikacijai, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 32 000,00 Eur sumai.
Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties pasirašymo dienos turi būti pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimas, kurio dydis - 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM.
Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties pasirašymo dienos turi būti pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimas, kurio dydis - 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
PVM sąskaitą faktūrą, kurią užsakovas apmokės per 45 (keturiasdešimt penkias) kalendorines dienas, rangovas užsakovui turi pateikti iki kito mėnesio 8 (aštuntos) darbo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą. PVM sąskaitos faktūros per E. sąskaitą užsakovui pateikiamos tik pasirašius atliktų darbų aktus.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas, laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų pagal sutartį, įsipareigoja rangovui mokėti 0,1 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Delspinigių (skaičiuojamų už kiekvieną uždelstą dieną) dydžiai:
1. už galutinio darbų įvykdymo vėlavimą − 0,1 proc.;
2. už darbų tarpinio etapo vėlavimą − 0,05 proc.
Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant ar vėluojant įvykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai sutartyje nėra numatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02 proc. delspinigiai nuo bendros sutarties kainos su PVM už kiekvieną konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netinkamo vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną.
Delspinigių (skaičiuojamų už kiekvieną uždelstą dieną) dydžiai:
1. už galutinio darbų įvykdymo vėlavimą − 0,1 proc.;
2. už darbų tarpinio etapo vėlavimą − 0,05 proc.
Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant ar vėluojant įvykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai sutartyje nėra numatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02 proc. delspinigiai nuo bendros sutarties kainos su PVM už kiekvieną konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netinkamo vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-06
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai/ tiekėjų grupės nedalyvauja pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |