Administracinės paskirties pastato rekonstravimo darbai, keičiant jo paskirtį į gyvenamosios paskirties pastatą – įrengiant bendruomeninius vaikų globos namus, skirtus vaikams su negalia

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Gocentė
Telefonas: +370 46396104
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipeda.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667104
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Administracinės paskirties pastato rekonstravimo darbai, keičiant jo paskirtį į gyvenamosios paskirties pastatą – įrengiant bendruomeninius vaikų globos namus, skirtus vaikams su negalia
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45215215  -  Vaikų namų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Administracinės paskirties pastato, Kalvos g. 4, Klaipėda, rekonstravimo darbai, keičiant jo paskirtį į gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastatą – įrengiant bendruomeninius vaikų globos namus, skirtus vaikams su negalia. Darbai perkami pagal UAB „Progresyvūs projektai“ 2020 m. parengtą ir patvirtintą techninį darbo projektą „Administracinės paskirties pastato, Klaipėdos m., Kalvos g. 4, rekonstrukcijos projektas, keičiant paskirtį į gyvenamąją (įvairių socialinių grupių asmenims)–bendruomeninius vaikų globos namus, skirtus vaikams su negalia“ (2022-06-01 gautas teigiamas projekto bendrosios ekspertizės aktas Nr. 22/071-2) ir techninę specifikaciją. Tiekėjas turės atlikti visus darbus, numatytus techniniame darbo projekte ir techninėje specifikacijoje, įskaitant visas techninėje specifikacijoje numatytas paslaugas. Netipiniai baldai šiuo pirkimu neperkami.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71313100  -  Triukšmo kontrolės konsultacinės paslaugos
71351810  -  Topografinės paslaugos
71500000  -  Su statyba susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Administracinės paskirties pastato, Kalvos g. 4, Klaipėda, rekonstravimo darbai, keičiant jo paskirtį į gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastatą – įrengiant bendruomeninius vaikų globos namus, skirtus vaikams su negalia. Darbai perkami pagal UAB „Progresyvūs projektai“ 2020 m. parengtą ir patvirtintą techninį darbo projektą „Administracinės paskirties pastato, Klaipėdos m., Kalvos g. 4, rekonstrukcijos projektas, keičiant paskirtį į gyvenamąją (įvairių socialinių grupių asmenims)–bendruomeninius vaikų globos namus, skirtus vaikams su negalia“ (2022-06-01 gautas teigiamas projekto bendrosios ekspertizės aktas Nr. 22/071-2) ir techninę specifikaciją. Tiekėjas turės atlikti visus darbus, numatytus techniniame darbo projekte ir techninėje specifikacijoje, įskaitant visas techninėje specifikacijoje numatytas paslaugas. Netipiniai baldai šiuo pirkimu neperkami. Šis pirkimo objektas į dalis neskaidomas, todėl tiekėjas turi pateikti pasiūlymą visai pirkimo apimčiai bendrai. Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 28 str. 1 d., Perkančiajai organizacijai nenumatyta pareiga skaidyti pirkimo objektą į dalis supaprastinto pirkimo atveju, kaip ir nenumatyta, kad tokiu atveju dėl neskaidymo būtų reikalingas pagrindimas, tačiau Perkančioji organizacija savanoriškai pažymi, kad šio pirkimo objektas į dalis neskaidomas, kadangi pagal parengtą techninį darbo projektą, objektas buvo projektuojamas vienu etapu (TDP bendroji dalis 1.15 p.) ir statybos darbai vykdomi vienu etapu (TDP bendroji dalis 1.16. p.), rekonstrukcijos atlikimui bus išduodamas vienas statybą leidžiantis dokumentas, kas liudija pirkimo objekto vientisumą ir skaidymo netikslingumą.
Išsamesnė informacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas) ir techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų aprašo 5 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 15
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbų atlikimo terminas, nurodytas Sutarties 5 p., gali būti pratęstas Užsakovo ir Rangovo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 2 mėn. laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 08.1.1-CPVA-V-427-11-0003 Bendruomeninių vaikų globos namų steigimas Klaipėdos mieste.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pridedamuose pirkimo dokumentuose, sutarties V dalyje (Šalių atsakomybė) 23, 24, 25, 26 ir 27 punktuose numatomos baudos ir delspinigiai už pradelstus terminus, už nekokybiškai atliktus darbus ar paslaugas bei sutarties vykdymo metu pasitelktus, tačiau neišviešintus ūkio subjektus. Sutarties V dalyje (Šalių atsakomybė) 22 punkte numatyti užtikrinimai. Sutarties III dalyje 10-15 punktuose numatytos atsiskaitymo su tiekėju sąlygos ir tvarka.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-31
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-01-31
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-31
Vietos laikas:  13:50
Vieta:  
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.