Administracinės paskirties pastato, Vilniaus r. sav., Nemenčinės m. sen., Bažnyčios g. 21 kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams:
Katažina Mikelevič
Telefonas:
+370 52754206
El. paštas:
katazina.mikelevic@vrsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vrsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1764
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=627902Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=627902&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Administracinės paskirties pastato, Vilniaus r. sav., Nemenčinės m. sen., Bažnyčios g. 21 kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vilniaus rajono savivaldybės administracija numato pirkti Administracinės paskirties pastato, Vilniaus r. sav., Nemenčinės m. sen., Bažnyčios g. 21 kapitalinio remonto darbus. Pirkimas finansuojamas Vilniaus rajono savivaldybės biudžeto lėšomis ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto nr. 08.1.1-CPVA-V-427-10-0003 „Vaikų dienos centrų tinklo plėtra Vilniaus rajono savivaldybėje"
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 247933.88
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Vilniaus rajono savivaldybės administracija numato pirkti Administracinės paskirties pastato, Vilniaus r. sav., Nemenčinės m. sen., Bažnyčios g. 21 kapitalinio remonto darbus. Pirkimas finansuojamas Vilniaus rajono savivaldybės biudžeto lėšomis ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto nr. 08.1.1-CPVA-V-427-10-0003 „Vaikų dienos centrų tinklo plėtra Vilniaus rajono savivaldybėje"
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 247933.88
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas – 5 mėn. Sutartis gali būti pratęsta vieną kartą iki 2 mėn. Statybos užbaigimo procedūrų trukmė 60 kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo
projekto nr. 08.1.1-CPVA-V-427-10-0003 „Vaikų dienos centrų tinklo plėtra Vilniaus rajono
savivaldybėje"
projekto nr. 08.1.1-CPVA-V-427-10-0003 „Vaikų dienos centrų tinklo plėtra Vilniaus rajono
savivaldybėje"
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų
institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos
bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta
2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos
bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų
institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos
bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta
2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos
bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas užstatu. Užstatas pervedamas į Užsakovo sąskaitą LT 96 4010 0510 0180 5099 Luminor Bank AB ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
Užstato vertė: 5 procentai nuo sutarties vertės (be PVM).
Rangovas neatlikęs Darbų Sutartyje nustatytais terminais, privalo sumokėti Užsakovui jo reikalavimu
0,02 proc. nuo neatliktų Darbų kainos dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, uždelsęs sumokėti Sutartyje numatytą kainą, Rangovo reikalavimu moka 0,02 proc.
nesumokėtos sumos dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties vykdymo metu Tiekėjas gali keisti Subrangovus arba pasitelkti naujus
Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subtiekėjais už jų atliktus darbus.
Užstato vertė: 5 procentai nuo sutarties vertės (be PVM).
Rangovas neatlikęs Darbų Sutartyje nustatytais terminais, privalo sumokėti Užsakovui jo reikalavimu
0,02 proc. nuo neatliktų Darbų kainos dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, uždelsęs sumokėti Sutartyje numatytą kainą, Rangovo reikalavimu moka 0,02 proc.
nesumokėtos sumos dydžio delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties vykdymo metu Tiekėjas gali keisti Subrangovus arba pasitelkti naujus
Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subtiekėjais už jų atliktus darbus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-13
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vilniaus rajono savivaldybės administracijoje, Rinktinės g. 50, LT-09318 Vilnius, 210 kabinete
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis
pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai,
papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat
vykdomas CVP IS priemonėmis.
papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat
vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |