Šeštadienis, lapkričio 09 d.

Administracinio pastato Seniūnijos g. 1, Bubių k. Šiaulių r. sav., paprastojo remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šiaulių rajono savivaldybės administracija
188726051
Vilniaus g. 263
Šiauliai
76337
LT
Asmuo ryšiams: Erika Šimaitienė
Telefonas: +370 41596662
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.siauliuraj.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666136
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Administracinio pastato Seniūnijos g. 1, Bubių k. Šiaulių r. sav., paprastojo remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas yra administracinio pastato Seniūnijos g. 1, Bubių k. Šiaulių r. sav., paprastojo remonto darbai. Perkamus Darbus sudaro dalis techniniame
projekte Nr. AT-15-809 suprojektuotų darbų: paprastojo remonto darbai vidaus patalpose 1-3; 1-11, 1-12 ir 1-13. Į perkamų Darbų sudėtį taip pat įeina darbo projekto parengimas, kadastrinių matavimų atlikimas, kadastro duomenų bylų (-os) parengimas (patikslintas) ir atlikti jos (jų) patikrą VĮ Registrų centre. Techniniame projekte nurodyti pastato išorės (fasado), šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo darbai ir kitos patalpos į šio pirkimo Darbų sudėtį neįeina ir tiekėjai jų įvertinti neturi. Remontuojamo pastato kategorija – neypatingasis statinys.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šiaulių rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas yra administracinio pastato Seniūnijos g. 1, Bubių k. Šiaulių r. sav., paprastojo remonto darbai. Perkamus Darbus sudaro dalis techniniame
projekte Nr. AT-15-809 suprojektuotų darbų: paprastojo remonto darbai vidaus patalpose 1-3; 1-11, 1-12 ir 1-13. Į perkamų Darbų sudėtį taip pat įeina darbo projekto parengimas, kadastrinių matavimų atlikimas, kadastro duomenų bylų (-os) parengimas (patikslintas) ir atlikti jos (jų) patikrą VĮ Registrų centre. Techniniame projekte nurodyti pastato išorės (fasado), šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo darbai ir kitos patalpos į šio pirkimo Darbų sudėtį neįeina ir tiekėjai jų įvertinti neturi. Remontuojamo pastato kategorija – neypatingasis statinys.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 90000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2022-12-22
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Galimybe pratęsti darbų atlikimo terminą iki 1 mėnesio.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas per 5 darbo dienas po pirkimo sutarties sudarymo, viena iš toliau nurodytų formų:
1) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3) užstatu, kuris pervedamas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas eurais, užtikrinimo dydis – 10 procentų nuo Priimtos sutarties sumos be PVM (suapvalintas iki sveiko skaičiaus).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-25
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-25
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus patalpose, Vilniaus g. 263, Šiauliai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys, susipažinimo su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-13

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.