Akcinės bendrovės "Kauno energija" valdomuose objektuose (katilinės, siurblinės ir kt.) sumontuotų Siemens AG gamintojo elektroninių valdiklių atsarginės dalys
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=642168Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=642168&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Akcinės bendrovės "Kauno energija" valdomuose objektuose (katilinės, siurblinės ir kt.) sumontuotų Siemens AG gamintojo elektroninių valdiklių atsarginės dalys
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31711100
-
Elektroniniai komponentai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prekės yra skirtos perkančiojo subjekto valdomų objektų nepertraukiamo automatikos darbo ir jo metu atsiradusių gedimų operatyvaus šalinimo užtikrinimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31711100
-
Elektroniniai komponentai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiojo subjekto perkamų prekių kiekis - 496 vnt. Įsigijamos prekės yra nurodytos šio pirkimo techninės specifikacijos 1 priede "Prekių sąrašas". Pirkimui skirtos lėšos - 90 000,00 Eur be PVM.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
22
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas sutarties šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Dokumentų, įrodančių, kad tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai neturi pašalinimo pagrindų, nurodytų pirkimo dokumentuose, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 1 800,00 Eur baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti perkančiajam subjektui sutarties įvykdymo užtikrinimą (išduota besąlyginė ir neatšaukiama banko ar kitos kredito įstaigos sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštas) sumai, kuri sudaro 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM, galiojantį nepertraukiamai iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne trumpiau nei galioja sutartis.
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti perkančiajam subjektui sutarties įvykdymo užtikrinimą (išduota besąlyginė ir neatšaukiama banko ar kitos kredito įstaigos sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštas) sumai, kuri sudaro 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM, galiojantį nepertraukiamai iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne trumpiau nei galioja sutartis.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Perkantysis subjektas sumoka tiekėjui už prekes per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros ir prekių perdavimo − priėmimo akto pateikimo per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu tiekėjas ne dėl perkančiojo subjekto kaltės nepristato prekių sutartyje nurodytu terminu ar neįvykdo kitų įsipareigojimų susijusių su prekėmis, perkantysis subjektas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti tiekėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo bendros sutarties kainos su PVM.
Tiekėjas, vienašališkai nutraukęs sutartį ne dėl perkančiojo subjekto kaltės, ar perkančiajam subjektui nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, sumoka perkančiajam subjektui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo bendros sutarties kainos su PVM bei atlygina kitus dėl sutarties nutraukimo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda.
Tiekėjas, vienašališkai nutraukęs sutartį ne dėl perkančiojo subjekto kaltės, ar perkančiajam subjektui nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, sumoka perkančiajam subjektui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo bendros sutarties kainos su PVM bei atlygina kitus dėl sutarties nutraukimo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-10
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 60
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-10
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |