AKUMULIACINĖS TALPOS ĮRENGINIŲ PARAMETRŲ KONTROLĖS, VALDYMO IR ELEKTROS TIEKIMO ĮRANGOS MONTAVIMO DARBAI
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Vilniaus šilumos tinklai
124135580
Spaudos g. 6-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Vilius Pažereckas
Telefonas:
+370 61509077
El. paštas:
vilius.pazereckas@chc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.chc.lt/lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8327
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=744731Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=744731&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
AKUMULIACINĖS TALPOS ĮRENGINIŲ PARAMETRŲ KONTROLĖS, VALDYMO IR ELEKTROS TIEKIMO ĮRANGOS MONTAVIMO DARBAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45317000
-
Kiti elektros instaliacijos montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Akumuliacinės talpos parametrų kontrolės ir valdymo sistemos, bei elektros tiekimo įrenginių ir medžiagų pristatymas, montavimas, diegimas, programavimas, derinimas, personalo apmokymas, išpildomosios dokumentacijos paruošimas, perdavimas eksploatacijai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45317000
-
Kiti elektros instaliacijos montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Akumuliacinės talpos parametrų kontrolės ir valdymo sistemos bei elektros tiekimo įrenginių ir medžiagų pristatymas, montavimas, diegimas, programavimas, derinimas, personalo apmokymas, išpildomosios dokumentacijos paruošimas, perdavimas eksploatacijai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis Pirkime, turi atitikti Specialiųjų sąlygų 5 priede nurodytus reikalavimus (tiekėjo kvalifikacija turi būti įgyta iki pirminių pasiūlymų pateikimo termino pabaigos). Tiekėjas pirminiame pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų tiekėjo kvalifikaciją įrodančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją. Detali nurodytų dokumentų pateikimo tvarka nustatyta Bendrųjų sąlygų 7 skyriuje.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Perkančiajam subjektui pasiūlymo galiojimo užtikrinimą (toliau – Užtikrinimas). Užtikrinimo dydis turi būti ne mažesnis kaip 5 000,00 (penki tūkstančiai eurų 00 ct) eurų. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimui nustatomi užtikrinimo būdai: mokėjimo pavedimas ar pirmo pareikalavimo banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimas. Užtikrinimas skiriamas Pirminio, Pakeisto (jei tokio reikalaujama) ir Galutinio pasiūlymo užtikrinimui. Kiti Užtikrinimui ir pasiūlymų galiojimui keliami reikalavimai pateikiami Bendrųjų sąlygų 8 skyriuje.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atlikti Darbai Užsakovo priimami periodiškai kas mėnesį. Užsakovas Rangovo išrašytą ir pateiktą Sąskaitą apmoka per Sutarties BD numatytą 30 kalendorinių dienų terminą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas turi pateikti Užsakovui tokį Sutarties įvykdymo užtikrinimą:
forma – [besąlyginė, neatšaukiama, pirmo pareikalavimo banko garantija / draudimo bendrovės išduotas laidavimo draudimas];
užtikrinimo suma – 5 (penki) procentai, skaičiuojant nuo sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutarties specialiųjų sąlygų 2.3 punkte.
forma – [besąlyginė, neatšaukiama, pirmo pareikalavimo banko garantija / draudimo bendrovės išduotas laidavimo draudimas];
užtikrinimo suma – 5 (penki) procentai, skaičiuojant nuo sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutarties specialiųjų sąlygų 2.3 punkte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-05
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimą vykdo AB Vilniaus šilumos tinklai pagal AB „Klaipėdos energija“ įgaliojimą.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |