Akustikos ir scenos draperijos technologijų įranga ir įrenginiai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejus
291682630
Vilniaus g. 41, LT-01119 Vilnius
Vilnius
LT-01119
LT
Asmuo ryšiams: Audrius Janulevičius
Telefonas: +370 852622406
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://teatras.mch.mii.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733090
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Biudžetinė įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Akustikos ir scenos draperijos technologijų įranga ir įrenginiai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44210000  -  Konstrukcijos ir jų dalys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti akustikos ir scenos draperijos technologijų įrangą ir įrenginius. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede (techninė specifikacija). Vykdomas žaliasis pirkimas, kuriuo siekiama įsigyti prekių, darančių kuo mažesnį poveikį aplinkai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39515100  -  Užuolaidos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g. 41, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti akustikos ir scenos draperijos technologijų įrangą ir įrenginius. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede (techninė specifikacija). Perkama konstrukcija, akustinė difuzinė konstrukcija, membaninė žemus dažnius sugerianti konstrukcija, dalinai sugerianti akustinė konstrukcija, akustinis panelis, akustinio įtempiamo audinio sistema, užuolaidos, scenos uždangos mechanizmas ir pan. į paslaugų apimtį įeina pristatymas, montavimas, akustiniai matavimai, darbuotojų apmokymai ir pan.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-01-13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas(-ai) dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacinius reikalavimus.
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjas(-ai) pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Tiekėjas(-ai) perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Tiekėjas iki pirkimo sutarties sudarymo perkančiajai organizacijai turės pateikti dokumentus, grindžiančius, jog tiekėjas turi teisę verstis “ūkine komercine veikla”. Tuo atveju, kai (jei) pasiūlymą teikia fizinis asmuo, jis, pirkimo laimėjimo atveju iki pirkimo sutarties sudarymo privalės registruoti individualią veiklą ar įsigyti verslo liudijimą, jeigu teisės aktai leidžia atitinkamą veiklą vykdyti tokiu pagrindu. Tinkamai teisę verstis veikla pagrindžiančiais dokumentais bus laikoma Registrų centro pažyma arba kitas veiklos registraciją pagrindžiantis dokumentas – ūkininko pažymėjimas, verslo liudijimo išrašas, individualios veiklos vykdymą grindžiantis dokumentas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

-Netesybos – delspinigiai;
-Pardavėjui mokama ne vėliau kaip per 30 k.d.
-Žalias pirkimas, per 7 k.d. tiekėjas turi pateikti žaliuosius kriterijus pagrindžiančius dokumentus;
-nereikalaujama, kad ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą;
-jungtinės veiklos sutartyje turi būti numatyta, kuris asmuo atstovauja ūkio subjektų grupei;
-Pirkėjas taiko 0,02% dydžio delspinigius Tiekėjui nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už termino praleidimo dieną;
-Tiekėjui nepristačius ir nesumontavus prekių bei skaičiuojamiems delspinigiams viršijus 2% Pradinės sutarties vertės, Pirkėjas vienašališkai gali nutraukti sutartį, tai bus laikoma esminiu sutarties pažeidimu.
-Jei Pirkėjas laiku nesumoka Tiekėjui, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną 0,02 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos Sutarties sumos .
-esminės sutarties pažeidimo sąlygos išdėstytos specialiųjų sąlygų 10 priedo 13.3. p.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-30
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Vilniaus g. 41, Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Sąskaitos faktūros priimamos ir apdorojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymo 6 straipsnio 4 dalimi, išskyrus Viešųjų pirkimų įstatymo 22 str. 12 dalyje nustatytus atvejus. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Sąskaita – faktūra turi būti pateikiama ne anksčiau, nei abiejų Šalių suderintas ir pasirašytas Prekių perdavimo – priėmimo aktas be trūkumų/pastabų (t. y. kai pašalinti visi trūkumai ar pastabos, nurodytos ankstesniuose Prekių perdavimo – priėmimo aktuose, jei tokių buvo).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
LR VPĮ VII skyrius
VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-16

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.