Alytaus rajono savivaldybės Miroslavo globos namų gyventojų maitinimo paslauga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Alytaus rajono savivaldybės Miroslavo globos namai
153713044
Miroslavo k., 4588 Alytaus r. sav.
Miroslavo k.
4588
LT
Asmuo ryšiams: Regina Stakvilevičienė
Telefonas: +370 31566305
El. paštas: globosnamai@gmail.com
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=619223
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Socialinė apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Alytaus rajono savivaldybės Miroslavo globos namų gyventojų maitinimo paslauga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55500000  -  Valgyklų ir pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Detalesnis paslaugų aprašymas ir reikalavimai teikiamoms paslaugoms pateikti Techninėje specifikacijoje ir sutarties projekte – pirkimo dokumentų 2 ir 4 prieduose. . Šis pirkimas neskaidomas į atskiras pirkimo dalis. Pasiūlymas turi būti pateiktas visai pirkimo sąlygų techninėje specifikacijoje nurodytai apimčiai, neskaidant jos smulkiau.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55500000  -  Valgyklų ir pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Detalesnis paslaugų aprašymas ir reikalavimai teikiamoms paslaugoms pateikti Techninėje specifikacijoje ir sutarties projekte – pirkimo dokumentų 2 ir 4 prieduose. Šis pirkimas neskaidomas į atskiras pirkimo dalis. Pasiūlymas turi būti pateiktas visai pirkimo sąlygų techninėje specifikacijoje nurodytai apimčiai, neskaidant jos smulkiau.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 mėnesių
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas su paraiška turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus ir, jei taikytina, 54 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Tiekėjas yra įregistruotas kaip maisto tvarkymo subjektas ir turi teisę teikti perkamas maitinimo paslaugas
2. Tiekėjas nėra įtrauktas į Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos sudaromą ir viešai skelbiamą nepatikimų maisto tvarkymo subjektų sąrašą.
3. Tiekėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs (ir) ar vykdo bent vieną maitinimo paslaugų sutartį, kurios vertė ne mažesnė kaip – 49225 Eur be PVM.
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą sutartį, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos paslaugos sutarties įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus yra ne mažesnė kaip 49225,00 Eur be PVM.
4. Tiekėjas privalo turėti šiuos specialistus pirkimo sutarčiai vykdyti:
4.1. bent 1 specialistą technologą, turintį ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą (ar lygiavertį) aukštąjį neuniversitetinį) maisto technologijų srityje ir ne mažesnę kaip 1 metų maitinimo paslaugų (pvz. įvertinant teisės aktų, norminių dokumentų bei gerosios praktikos reikalavimus patiekalams, sukuriant konkrečių patiekalų technologines korteles, suderinant jas su dietistu, pagal šias korteles parengiant patiekalus) teikimo patirtį per pastaruosius 3 metus (iki pasiūlymo pateikimo termino), maitinant ne mažiau kaip 40 asmenų per dieną.
4.2. bent 1 specialistą virėją, gaminsiantį maistą, turintį ne mažesnę kaip 1 metų virėjo darbo patirtį per pastaruosius 3 metus (iki pasiūlymo pateikimo termino), maitinant ne mažiau kaip 40 asmenų per dieną.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Pateikiama su pasiūlymu: EBVPD.
1. Perkančioji organizacija naudodamasi Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (https://vmvt.lt/opendata/mtsr/) duomenimis, patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui.
2. Perkančioji organizacija nereikalauja papildomų dokumentų dėl atitikties šiam reikalavimui įrodymo. Perkančioji organizacija informaciją apie jį tikrina https://vmvt.lt/maisto-sauga/maisto-sauga-ir-kokybe/patikimi-nepatikimi-subjektai/nepatikimi-maisto-tvarkymo
3. Pateikiama per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) atliktų maitinimo paslaugų sąrašą, patvirtintą tiekėjo vadovo ar įgalioto asmens parašu. Sąraše turi būti nurodytas objekto pavadinimas ir jo trumpas aprašymas, darbų pradžios ir pabaigos datos, užsakovas, jo kontaktiniai duomenys, paslaugų atlikimo vieta, ar dalyvis darbų vykdymo metu buvo tiekėjas jungtinės veiklos partneris ar subteikėjas ir per nurodytą laikotarpį suteiktų paslaugų vertė. Prie sąrašo pridedamos pažymos apie tinkamą paslaugų suteikimą.
4. Pateikiama:
– specialistų sąrašas elektroninėje formoje. Sąraše turi būti nurodyta: specialisto vardas, pavardė, numatytos funkcijos;
– pateikiami sąraše nurodytų specialistų gyvenimo aprašymai (CV), kuriuose nurodoma darbo patirtis, vykdytos sutartys ir jų aprašymai, maitinamų asmenų per dieną skaičius bei įgyta faktinė patirtis.
– technologo išsilavinimą liudijantys dokumentai, įrodantys atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams.
Jeigu siūlomas specialistas nėra tiekėjo (pavienio tiekėjo, ūkio subjektų grupės nario, kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė), ar subtiekėjo darbuotojas, pridedama tiekėjo ir specialisto pasirašyta laisvos formos deklaracija, kad tiekėjas, jo pasiūlymą pripažinus laimėjusiu, sudarys darbo sutartį su specialistu, o specialistas vykdys numatytas funkcijas.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pridedamas sutarties projektas. Paslaugos teikiamos 12 mėnesių. Galimas pratęsimas 12 mėnesių. Perkamas fiksuotas įkainis su peržiūra. PO nepagrįstai uždelsusi atsiskaityti už suteiktas paslaugas nustatytu laiku, moka Tiekėjui raštu pareikalavus 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Paslaugų teikėjas, laiku nepradėjęs teikti paslaugų, įstaigai pareikalavus, už kiekvieną uždelstą valandą moka 250,0 eurų baudą. Nustačius, kad paslaugos teikėjas teikia maitinimo paslaugas ne pagal suderintą valgiaraštį/mažesnėmis porcijomis ir/ar nustatomi kiti pažeidimai susiję su produktų kokybės, gamybos proceso ir/ar pagamintos produkcijos realizavimu, netinkamu laikymu ir pan. paslaugos teikėjui skiriama bauda – 250,00 eurų už kiekvieną tokį nustatytą pažeidimą. Taikomas Sutarties įvykdymo užtikrinimas – 10 proc. nuo Sutarties bendros kainos. Numatyta Tiesioginio atsiskaitymo su Subtiekėju tvarka ir pagrindinės trišalės sutarties sąlygos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-15
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-15
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Dainavos g. 3, Miroslavo k., Alytaus r.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-03
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.