Antrinių žaliavų, pakuočių atliekų konteinerių įsigijimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams:
Ingrida Murauskienė
Telefonas:
+370 34060342
El. paštas:
ingrida.murauskiene@ukmerge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ukmerge.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6606
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641514Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=641514&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Antrinių žaliavų, pakuočių atliekų konteinerių įsigijimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai (120 l talpos konteineriai stiklui ir 240 l talpos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei), skirti buityje susidarančioms antrinėms žaliavoms ir/ar pakuočių atliekoms rinkti su pristatymu. Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 247933.88
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konteinerių su pristatymu į Pabaisko, Pivonijos, Šešuolių ir Ukmergės m. seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pabaisko, Pivonijos, Šešuolių ir Ukmergės m. seniūnijos, Ukmergės r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai (120 l talpos konteineriai stiklui ir 240 l talpos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei), skirti buityje susidarančioms antrinėms žaliavoms ir/ar pakuočių atliekoms rinkti su pristatymu. Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis: I pirkimo objekto dalis – Konteinerių su pristatymu į Pabaisko, Pivonijos, Šešuolių ir Ukmergės m. seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas: 960 vnt. – 120 litrų talpos žalios spalvos konteineriai stiklo pakuotei, 960 vnt. – 240 litrų talpos mėlynos spalvos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 53850.42
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteinerių įsigijimas Ukmergės rajone“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konteinerių su pristatymu į Taujėnų ir Vidiškių seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taujėnų ir Vidiškių seniūnijos, Ukmergės r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai (120 l talpos konteineriai stiklui ir 240 l talpos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei), skirti buityje susidarančioms antrinėms žaliavoms ir/ar pakuočių atliekoms rinkti su pristatymu. Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis: II pirkimo objekto dalis – Konteinerių su pristatymu į Taujėnų ir Vidiškių seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas:
1120 vnt. – 120 litrų talpos žalios spalvos konteineriai stiklo pakuotei,
1120 vnt. – 240 litrų talpos mėlynos spalvos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei.
1120 vnt. – 120 litrų talpos žalios spalvos konteineriai stiklo pakuotei,
1120 vnt. – 240 litrų talpos mėlynos spalvos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 62824.82
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteinerių įsigijimas Ukmergės rajone“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konteinerių su pristatymu į Deltuvos, Siesikų ir Veprių seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Deltuvos, Siesikų ir Veprių seniūnijos, Ukmergės r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai (120 l talpos konteineriai stiklui ir 240 l talpos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei), skirti buityje susidarančioms antrinėms žaliavoms ir/ar pakuočių atliekoms rinkti su pristatymu. Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis: III pirkimo objekto dalis – Konteinerių su pristatymu į Deltuvos, Siesikų ir Veprių seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas:
980 vnt. – 120 litrų talpos žalios spalvos konteineriai stiklo pakuotei,
980 vnt. – 240 litrų talpos mėlynos spalvos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei.
980 vnt. – 120 litrų talpos žalios spalvos konteineriai stiklo pakuotei,
980 vnt. – 240 litrų talpos mėlynos spalvos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 54972.22
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteinerių įsigijimas Ukmergės rajone“
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konteinerių su pristatymu į Lyduokių, Želvos ir Žemaitkiemio seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928480
-
Atliekų bei šiukšlių konteineriai ir šiukšliadėžės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lyduokių, Želvos ir Žemaitkiemio seniūnijos, Ukmergės r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – individualūs antrinių žaliavų surinkimo konteineriai (120 l talpos konteineriai stiklui ir 240 l talpos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei), skirti buityje susidarančioms antrinėms žaliavoms ir/ar pakuočių atliekoms rinkti su pristatymu. Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis: IV pirkimo objekto dalis – Konteinerių su pristatymu į Lyduokių, Želvos ir Žemaitkiemio seniūnijas, Ukmergės r. pirkimas: 1360 vnt. – 120 litrų talpos žalios spalvos konteineriai stiklo pakuotei, 1360 vnt. – 240 litrų talpos mėlynos spalvos konteineriai kitai (popieriaus/plastiko/metalo) pakuotei.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 76286.42
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Individualių antrinių žaliavų surinkimo konteinerių įsigijimas Ukmergės rajone“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas adresu https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD forma pateikiama šių Pirkimo sąlygų 6 priede.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subtiekėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ir ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subtiekėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Prekes tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subtiekėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ir ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subtiekėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Prekes tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Prekių tiekimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimą. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų pradinės Sutarties vertės. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis, turi įsigalioti jo išdavimo dieną ir galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį. Užtikrinimas turi galioti 1 (vienu) mėnesiu ilgiau nei Sutartyje numatytas Pardavėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo galutinis terminas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks 2022 m. liepos 7 d. ne anksčiau nei po 45 minučių po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, Ukmergės rajono savivaldybės administracija, Kęstučio a. 3, 20114 Ukmergė, Viešųjų pirkimų ir teisės skyrius 35 kab.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau - CVP IS). Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojantis CVP IS. Registracija CVP IS yra nemokama.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |