Aplinkos ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, savanoriško sveikatos draudimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Raminta Vielavičienė
Telefonas:
+370 64558336
El. paštas:
raminta.vielaviciene@am.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.am.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5109
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788084Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788084&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aplinkos ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, savanoriško sveikatos draudimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512200
-
Sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Aplinkos ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, savanoriško sveikatos draudimo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 139500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512200
-
Sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugų apimtis – maksimalus draudžiamų Draudėjo darbuotojų skaičius - 279 darbuotojai. Draudėjas paslaugas pirks už fiksuotą 500,00 Eur (neapmokestinamos PVM, Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 27 str.) įkainį vienam draudėjo darbuotojui (vienai sveikatos draudimo kortelei) 12 mėnesių laikotarpiui (metinė draudimo įmoka). Paslaugos bus perkamos pagal poreikį už ne daugiau kaip – 139 500 Eur (neapmokestinamos PVM, Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 27 str.) (maksimali pirkimo sutarties vertė). Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti paslaugas maksimaliam darbuotojų skaičiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kriterijus (T1) Pasiūlyta I programos draudimo suma paslaugai „Medicininės paslaugos" (Eur)
/
Lyginamasis svoris:
70
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kriterijus (T2) Pasiūlyta II programos draudimo suma paslaugai „Medicininės paslaugos" (Eur)
/
Lyginamasis svoris:
30
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
0
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 139500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Draudėjas draudimo įmoką sumoka per 30 dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos ir elektroninės sąskaitos faktūros gavimo dienos. Elektroninę sąskaitą faktūrą Draudikas pateikia per Sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (toliau - SABIS). Įtraukus naujus Apdraustuosius Draudėjas draudimo įmoką sumoka per 30 (trisdešimt) dienų nuo elektroninės sąskaitos faktūros gavimo per SABIS dienos. 2. Sutartį nutraukus dėl Draudiko kaltės, Draudikas privalo sumokėti Draudėjui 10 proc. sutarties vertės dydžio baudą. 3. Draudikui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai 0,02 proc. nuo nesuteiktų paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. 4. Draudėjui laiku neatsiskaičius už atliktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-08
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-08
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, A. Jakšto g. 4, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai
nedalyvauja.
nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |