APLINKOS MONITORINGO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Algimantas Matiukas
Telefonas: +370 34060266
El. paštas: a.matiukas@ukmerge.lt
Faksas: +370 34053506
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662077
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

APLINKOS MONITORINGO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90700000  -  Aplinkosauginės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šiuo pirkimu perkamos Ukmergės rajono savivaldybės aplinkos monitoringo programos 2021-2026 m. įgyvendinimo paslaugos, kurias sudaro - 2023 m., 2024 m., 2025 m. sistemingai stebėti, analizuoti, prognozuoti ir gauti informaciją apie Ukmergės rajono savivaldybės teritorijos gamtinės aplinkos būklę, nustatyti antropogeninio poveikio sąlygotus pokyčius ir galimas pasekmes pagal komponentus: oro monitoringas, paviršinio vandens, triukšmo monitoringas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 87000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90715000  -  Taršos tyrimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ukmergės rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šiuo pirkimu perkamos Ukmergės rajono savivaldybės aplinkos monitoringo programos 2021-2026 m. įgyvendinimo paslaugos, kurias sudaro - 2023 m., 2024 m., 2025 m. sistemingai stebėti, analizuoti, prognozuoti ir gauti informaciją apie Ukmergės rajono savivaldybės teritorijos gamtinės aplinkos būklę, nustatyti antropogeninio poveikio sąlygotus pokyčius ir galimas pasekmes pagal komponentus: oro monitoringas, paviršinio vandens, triukšmo monitoringas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 87000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymus tiekėjai teikia tik per CVP IS

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD forma pateikiama šių Pirkimo sąlygų 2 priede.
Reikalavimai dėl EBVPD pateikimo:
1. jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai;
2. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti subtiekėjus (-us) ar ūkio subjektą (us), kuriuo (-iais) planuojama remtis įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, EBVPD teikiamas už kiekvieną subtiekėją;
3. jei tiekėjas (ar ūkio subjektų grupė) ketina pasitelkti specialistus ar ekspertus, kuriais bus remiamasi įrodinėjant tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) kvalifikaciją, tačiau jie nėra tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) ar tiekėjo (ar ūkio subjektų grupės) pasitelkiamo (-ų) subtiekėjo (-ų) darbuotojai pasiūlymo pateikimo metu, o laimėjimo atveju nebus įdarbinti, teikiamas šių subjektų EBVPD;
4. jei tiekėjas naudojasi trečiųjų asmenų, kurie tiesiogiai aktyviai, savo veiksmais neprisidės prie Perkančiosios organizacijos poreikio įsigyti Darbus tenkinimo (tiesiogiai neprisidės prie Darbų atlikimo, neprisiims solidarios atsakomybės už sutarties vykdymą ar kitaip tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį) priemonėmis, tuomet tiekėjas neprivalo teikti jų EBVPD.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu ar kitų ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas turi turėti laboratoriją, arba būti sudaręs su ja sutartį dėl fizikinių ir cheminių aplinkos elementų tyrimų, nurodytų programoje, kuriai yra suteikta teisė vykdyti tokius tyrimus. Laboratorija turi būti atestuota ar turėti leidimą aplinkos ir jos taršos šaltinių laboratoriniams matavimams atlikti pagal Leidimų atlikti taršos šaltinių išmetamų į aplinką teršalų ir teršalų aplinkos elementuose matavimus ir tyrimus išdavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. D1-711, arba lygiavertį dokumentą.
Tiekėjas, tiekėjų grupės partneriai kartu ar kitų ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas turi teisę atlikti triukšmo monitoringą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Atsiskaitymo terminas - 30 kalendorinių dienų po suteiktų Paslaugų aktų ir PVM sąskaitų faktūrų patvirtinimo dienos.
Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų (tiekėjas turi teisę pateikti motyvuotą prašymą terminą pratęsti) nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimą. Užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis, neatšaukiamas ir turi įsigalioti jo išdavimo dieną ir galioti ne trumpiau kaip 30 dienų po pirkimo sutartyje numatyto Paslaugų teikimo termino pabaigos (36 mėn.)
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-09-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-09-29
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks Ukmergės rajono savivaldybės administracija, Kęstučio a. 3, 20114 Ukmergė, Viešųjų pirkimų skyrius 36 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai teikiami tik per CVP IS
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje įvardinta tvarka
VI.4.4)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Ukmergė
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-19
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.