Aplinkos teršalų valymo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams:
Pavel Tondrik
Telefonas:
+370 52755065
El. paštas:
pavel.tondrik@vrsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vrsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1764
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=737279Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=737279&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aplinkos teršalų valymo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90722200
-
Aplinkos teršalų valymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Aplinkos teršalų valymo paslaugų pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 198347.11
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90722200
-
Aplinkos teršalų valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Savivaldybės administracija numato įsigyti aplinkos teršalų valymo paslaugas, kas apimtų pavojingo radinio – neaiškios kilmės paskleistų ir nepaskleistų medžiagų surinkimo, išvežimo ir likvidavimo Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje paslaugas
Paslaugos pirkimo objektą sudaro:
1. Pavojingo radinio – neaiškios kilmės paskleistų medžiagų surinkimas, išvežimas ir likvidavimas Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje.
2. Pavojingo radinio – neaiškios kilmės nepaskleistų medžiagų surinkimas, išvežimas ir likvidavimas Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje.
3. Atvykimas į užsakyme nurodytą pavojingo radinio vietą.
Paslaugos turi būti teikiamos Vilniaus rajono teritorijoje 24 valandas per parą, gavus bendros pagalbos centro (112) telefonu (el. paštu) pateiktą užsakymą, kuriame nurodomas tikslus pavojingo radinio buvimo vietos adresas, trumpas apibūdinimas, apibūdinantis pavojingą radinį, apytikslis kiekis ir paslaugos teikimo preliminarus terminas. Paslaugų teikimas privalo būti vykdomas 7 dienas per savaitę ir 24 valandas per parą.
Paslaugų teikėjas, teikdamas užsakytą paslaugą, privalo turėti visą reikiamą įrangą ir priemones skubiam, efektyviam ir kokybiškam avarijų likvidavimui. Paslaugų teikėjas, gavęs užsakymą (raštu ir (ar) žodžiu) turi atvykti į užsakyme nurodytą vietą ne vėliau kaip per 1 valanda ir nedelsiant pradėti teikti paslaugas. Paslaugų teikėjas dirbdamas važiuojamoje kelio dalyje, siekiant užtikrinti eismo saugumą, turi privalo naudoti kelio laikinus kilnojamus įspėjamuosius, draudžiamuosius ir nukreipiamuosius kelio ženklus, atitvėrimas, apsaugines signalines tvoreles. Pavojingas radinys privalo būti tvarkomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, užtikrinančiais paslaugų teikimą, kuris nesukeltų pavojaus aplinkai, žmonių gyvybei, sveikatai ir aplinkai.
Paslaugos pirkimo objektą sudaro:
1. Pavojingo radinio – neaiškios kilmės paskleistų medžiagų surinkimas, išvežimas ir likvidavimas Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje.
2. Pavojingo radinio – neaiškios kilmės nepaskleistų medžiagų surinkimas, išvežimas ir likvidavimas Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje.
3. Atvykimas į užsakyme nurodytą pavojingo radinio vietą.
Paslaugos turi būti teikiamos Vilniaus rajono teritorijoje 24 valandas per parą, gavus bendros pagalbos centro (112) telefonu (el. paštu) pateiktą užsakymą, kuriame nurodomas tikslus pavojingo radinio buvimo vietos adresas, trumpas apibūdinimas, apibūdinantis pavojingą radinį, apytikslis kiekis ir paslaugos teikimo preliminarus terminas. Paslaugų teikimas privalo būti vykdomas 7 dienas per savaitę ir 24 valandas per parą.
Paslaugų teikėjas, teikdamas užsakytą paslaugą, privalo turėti visą reikiamą įrangą ir priemones skubiam, efektyviam ir kokybiškam avarijų likvidavimui. Paslaugų teikėjas, gavęs užsakymą (raštu ir (ar) žodžiu) turi atvykti į užsakyme nurodytą vietą ne vėliau kaip per 1 valanda ir nedelsiant pradėti teikti paslaugas. Paslaugų teikėjas dirbdamas važiuojamoje kelio dalyje, siekiant užtikrinti eismo saugumą, turi privalo naudoti kelio laikinus kilnojamus įspėjamuosius, draudžiamuosius ir nukreipiamuosius kelio ženklus, atitvėrimas, apsaugines signalines tvoreles. Pavojingas radinys privalo būti tvarkomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, užtikrinančiais paslaugų teikimą, kuris nesukeltų pavojaus aplinkai, žmonių gyvybei, sveikatai ir aplinkai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 198347.11
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą –aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudoti s Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus) EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus) EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko garantija arba užstatu. Garantijos vertė: 2 000,00 Eur, užstato vertė: 2 000,00 Eur. Užtikrinimas pateikiamas ne vėliau kaip per 5 d. d. nuo Sutarties pasirašymo dienos. Užstatas pervedamas į Pirkėjo sąskaitą. Užsakovas apmoka Vykdytojui už faktiškai suteiktas paslaugas pagal gautas PVM sąskaitas – faktūras per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos-faktūros gavimo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-27
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Apie susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
07121
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |