Aplinkotvarkos rangos darbų, įgyvendinant projektą „Všį Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato, Mindaugo g. 17 Trakai, atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Dagienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
edita.dagiene@trakai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769386Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=769386&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aplinkotvarkos rangos darbų, įgyvendinant projektą „Všį Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato, Mindaugo g. 17 Trakai, atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45262640
-
Aplinkos gerinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami sklypo aplinkotvarkos rangos darbai pagal parengtą „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17 Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ techninį darbo projektą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45262640
-
Aplinkos gerinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Mindaugo g. 17 Trakai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami sklypo aplinkotvarkos rangos darbai pagal parengtą „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17 Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ techninį darbo projektą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartį galima bus pratęsti 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro CVP IS priemonėmis pateiktų dokumentų elektroninėje formoje visuma (perkančioji organizacija pasilieka teisę prašyti tiekėjo pateikti pažymų ar kitų su pasiūlymu teikiamų dokumentų originalus):
1. užpildytas pasiūlymas;
2. įgaliojimas ar kitas dokumentas (pvz., pareigybės aprašymas), suteikiantis teisę pasirašyti tiekėjo pasiūlymą, kai pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo ne juridinio asmens vadovas, o jo įgaliotas asmuo;
3. užpildytas EBVPD. EBVPD turi užpildyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas;
4. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
5. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo atitikimą nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
6. jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
7. Nepateikus darbų kiekių ir įrenginių poreikio žiniaraščių, pasiūlymas bus atmestas, kaip neatitinkantis pirkimo sąlygų;
8. dokumentai įrodantys, kad vykdant pirkimo sutartį ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi, ištekliai tiekėjui bus prieinami;
9. dokumentai įrodantys, kad laimėjimo atveju pasitelkiami specialistai bus įdarbinti, jei jie nėra tiekėjo ar tiekėjo pasitelkiamo subtiekėjo darbuotojai;
10. užpildyta tiekėjo deklaracija dėl Tarybos Reglamente (ES) 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimo;
11. kita reikalaujama informacija ir dokumentai.
1. užpildytas pasiūlymas;
2. įgaliojimas ar kitas dokumentas (pvz., pareigybės aprašymas), suteikiantis teisę pasirašyti tiekėjo pasiūlymą, kai pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo ne juridinio asmens vadovas, o jo įgaliotas asmuo;
3. užpildytas EBVPD. EBVPD turi užpildyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas;
4. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
5. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo atitikimą nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams (bus prašoma pateikti tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu);
6. jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
7. Nepateikus darbų kiekių ir įrenginių poreikio žiniaraščių, pasiūlymas bus atmestas, kaip neatitinkantis pirkimo sąlygų;
8. dokumentai įrodantys, kad vykdant pirkimo sutartį ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi, ištekliai tiekėjui bus prieinami;
9. dokumentai įrodantys, kad laimėjimo atveju pasitelkiami specialistai bus įdarbinti, jei jie nėra tiekėjo ar tiekėjo pasitelkiamo subtiekėjo darbuotojai;
10. užpildyta tiekėjo deklaracija dėl Tarybos Reglamente (ES) 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimo;
11. kita reikalaujama informacija ir dokumentai.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
Sutarties įvykdymo užtikrinimą rangovas privalo pateikti užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo. Jei rangovas per šį laikotarpį sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad rangovas atsisakė sudaryti sutartį. Užtikrinimo suma 10 % nuo pradinės sutarties vertės su PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimą rangovas privalo pateikti užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo. Jei rangovas per šį laikotarpį sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad rangovas atsisakė sudaryti sutartį. Užtikrinimo suma 10 % nuo pradinės sutarties vertės su PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-04
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
104 kab., Trakų rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 33, Trakai.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 70668364
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |