Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Balčikonio g. 3
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Daina Puodžiūnienė
Telefonas:
+370 69876891
El. paštas:
d.puodziuniene2@post.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788335Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788335&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Pirkimo objektas – Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos (toliau –paslaugos). 2. Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas, todėl Tiekėjas privalo teikti pasiūlymą visai žemiau nurodytai pirkimo objekto apimčiai. 3. Paslaugų teikimo terminas – 12 (dvylika) mėn. su galimybe pratęsti 1 kartą 12 (dvylikai) mėn. Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis nei 24 (dvidešimt keturi) mėn. 4. Paslaugų teikimo vieta - Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79620000
-
Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Pirkimo objektas – Aprūpinimo personalu, įskaitant laikinus darbuotojus, paslaugos (toliau –paslaugos). 2. Pirkimo objektas į pirkimo objekto dalis neskaidomas, todėl Tiekėjas privalo teikti pasiūlymą visai žemiau nurodytai pirkimo objekto apimčiai. 3. Paslaugų teikimo terminas – 12 (dvylika) mėn. su galimybe pratęsti 1 kartą 12 (dvylikai) mėn. Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis nei 24 (dvidešimt keturi) mėn. 4. Paslaugų teikimo vieta - Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybe pratęsti 1 kartą 12 (dvylikai) mėn. Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis nei 24 (dvidešimt keturi) mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Jeigu tiekėjas pirminiame pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi ar pirkime dalyvauja tiekėjų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos sutartį, tiekėjas pirminiame pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti nurodytų subjektų EBVPD ir kiekvieno tiekėjų grupės nario EBVPD atskirai.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkimo vykdytojas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei tiekėjas, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, raštu atsisakys sudaryti pirkimo sutartį, iki nurodyto laiko nesudarys pirkimo sutarties, nepateiks pirkimo dokumentuose nustatyto pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo (jeigu reikalaujamas) arba atsisakys pirkimo sutartį sudaryti pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, jis, Pirkimo vykdytojui pareikalavus, turės sumokėti Pirkimo vykdytojui 10 proc. konkrečios pirkimo dalies maksimalios sutarties vertės Eur be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkimo vykdytojo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp pirkimo sutartį atsisakiusio pasirašyti tiekėjo pasiūlymo kainos Eur be PVM ir kito tiekėjo, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti pirkimo sutartį tiekėjo, pasiūlymo kainos Eur be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už kokybiškas ir laiku pateiktas prekes ir suteiktas paslaugas Pirkėjas sumoka Tiekėjui ir Paslaugų teikėjui per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už sutartyse numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą numatytos netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-08
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos teismas
01501
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668364
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |