Apskaitos ir valdymo įrangos funkcionalumo atstatymo ir elektroninių duomenų nuskaitymo bei perdavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė Palangos šilumos tinklai
152697886
Klaipėdos pl. 63, Palangos m., Palangos m. sav.
PALANGA
00148
LT
Asmuo ryšiams:
Monika Vidzgė
Telefonas:
+370 63641537
El. paštas:
monika.vidzge@palangosst.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palangosst.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/25975
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=690470Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=690470&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Apskaitos ir valdymo įrangos funkcionalumo atstatymo ir elektroninių duomenų nuskaitymo bei perdavimo paslaugos
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72251000
-
Atstatymo po gedimų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Užsakovas numato įsigyti apskaitos ir valdymo įrangos funkcionalumo atstatymo ir elektroninių duomenų nuskaitymo bei perdavimo paslaugas. Šios perkamos paslaugos turi užtikrinti nuolatinį duomenų surinkimo ir perdavimo įrangos darbą, operatyviai ir realiu laiku teikti duomenis Užsakovo paskirtiems atsakingiems asmenims bei komercinei ir nekomercinei apskaitai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 180000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
64216110
-
Elektroninių duomenų pasikeitimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Užsakovas numato įsigyti apskaitos ir valdymo įrangos funkcionalumo atstatymo ir elektroninių duomenų nuskaitymo bei perdavimo paslaugas. Šios perkamos paslaugos turi užtikrinti nuolatinį duomenų surinkimo ir perdavimo įrangos darbą, operatyviai ir realiu laiku teikti duomenis Užsakovo paskirtiems atsakingiems asmenims bei komercinei ir nekomercinei apskaitai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 180000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas – 12 (dvylika) mėnesių su galimybe pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja pasiūlymų galiojimo įvykdymo užtikrinimo.
Perkantysis subjektas reikalauja sutarties įvykdymo užtikrinimo. Dalyvis per 10 dienų po Sutarties pasirašymo turi pateikti Perkančiajam subjektui nurodyto dydžio beikitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą - kaip nurodyta pirkimo sąlygų VII skyriuje.
Perkantysis subjektas reikalauja sutarties įvykdymo užtikrinimo. Dalyvis per 10 dienų po Sutarties pasirašymo turi pateikti Perkančiajam subjektui nurodyto dydžio beikitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą - kaip nurodyta pirkimo sąlygų VII skyriuje.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nurodytos pirkimo sąlygų 4 priede - sutarties projektas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-15
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-15
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Pirminis susipažinimas su tiekėjų pasiūlymais, gautais CVP IS priemonėmis, prilyginamas vokų atplėšimui. Vokai su pasiūlymais bus atplėšiami adresu Klaipėdos pl. 63, Palanga, Komisijos posėdyje – skelbime apie pirkimą nurodyta data ir laiku.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |