Trečiadienis, birželio 26 d.

ARK garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais techninio aptarnavimo ir remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Alytaus šilumos tinklai"
149947714
Pramonės g. 9
Alytus
62175
LT
Asmuo ryšiams: Justina Baltulionienė
Telefonas: +370 67546026
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.alytausst.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=754930
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ARK garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais techninio aptarnavimo ir remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45259000  -  Įrenginių remontas ir priežiūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Užsakovas planuoja UAB „Alytaus šilumos tinklai“ katilinėje (toliau – ARK) atlikti garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais (toliau – TG) techninį aptarnavimą ir remontą po 100000 darbo valandų. TG techninio aptarnavimo ir remonto darbai atliekami ARK katilinėje ir įrangos gamintojų dirbtuvėse. Numatoma preliminari darbų pradžia – katilinės planinio remonto metu (preliminari pradžia – 2024-06-04). Visi techninio aptarnavimo ir remonto darbai, įskaitant ir paleidimo derinimo darbus, bandymus ir kita, kas privaloma atlikti po 100000 darbo valandų turi būti baigta 2024 m. liepos mėnesio trečią dešimtadienį. Tiksli techninio aptarnavimo ir remonto darbų pradžia bus patikslinta ne vėliau kaip 2024-05-03.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1500000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45259000  -  Įrenginių remontas ir priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1.1. Užsakovas planuoja UAB „Alytaus šilumos tinklai“ katilinėje (toliau – ARK) atlikti garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais (toliau – TG) techninį aptarnavimą ir remontą po 100000 darbo valandų. TG techninio aptarnavimo ir remonto darbai atliekami ARK katilinėje ir įrangos gamintojų dirbtuvėse. Numatoma preliminari darbų pradžia – katilinės planinio remonto metu (preliminari pradžia – 2024-06-04). Visi techninio aptarnavimo ir remonto darbai, įskaitant ir paleidimo derinimo darbus, bandymus ir kita, kas privaloma atlikti po 100000 darbo valandų turi būti baigta 2024 m. liepos mėnesio trečią dešimtadienį. Tiksli techninio aptarnavimo ir remonto darbų pradžia bus patikslinta ne vėliau kaip 2024-05-03.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1500000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas kartu su pasiūlymu: EBVPD.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Sutartis įsigalioja, kai Rangovas per 5 darbo dienas po Sutarties pasirašymo dienos pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą – deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Užsakovui priimtino banko ar draudimo kompanijos Sutarties įvykdymo garantiją tokiomis sąlygomis: garantijos/laidavimo suma – 10 % nuo Sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinime privalo būti aiškiai nurodyta, kad užtikrinimas apima visas Sutartyje numatytas sąlygas.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo sąlygose.
Rangovui vėluojant suteikti Darbus Sutartyje nustatytais terminais, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 100 Eur delspinigius už kiekvieną vėlavimo dieną bei atlygina Užsakovo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos. Jei vėlavimas trunka ilgiau nei 10 (dešimt) dienų, Užsakovas, prieš tai informavęs Rangovą ir nelaukdamas Rangovo atsakymo, turi teisę įsigyti tokias pat ar lygiavertes paslaugas rinkoje ar kitokiu būdu sumažinti žalos atsiradimo tikimybę ar ją sumažinti, o Rangovas įsipareigoja atlyginti turėtas išlaidas pagal Užsakovo pateiktą apmokėjimo dokumentą. Turėtos išlaidos – visos išlaidos, susijusios su šiame punkte nurodytais veiksmais įskaitant bet neapsiribojant: diegimo, Darbų kainos skirtumą, naujo pirkimo konkurso organizavimą, alternatyvių priemonių žalai sumažinti taikymo kaštai, Užsakovo darbuotojų kaštai ir pan.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-02
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-02
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-03-15
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.