ARK garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais techninio aptarnavimo ir remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Alytaus šilumos tinklai"
149947714
Pramonės g. 9
Alytus
62175
LT
Asmuo ryšiams:
Justina Baltulionienė
Telefonas:
+370 67546026
El. paštas:
justina.baltulioniene@alytausst.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.alytausst.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/63712
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=754930Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=754930&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ARK garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais techninio aptarnavimo ir remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45259000
-
Įrenginių remontas ir priežiūra
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Užsakovas planuoja UAB „Alytaus šilumos tinklai“ katilinėje (toliau – ARK) atlikti garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais (toliau – TG) techninį aptarnavimą ir remontą po 100000 darbo valandų. TG techninio aptarnavimo ir remonto darbai atliekami ARK katilinėje ir įrangos gamintojų dirbtuvėse. Numatoma preliminari darbų pradžia – katilinės planinio remonto metu (preliminari pradžia – 2024-06-04). Visi techninio aptarnavimo ir remonto darbai, įskaitant ir paleidimo derinimo darbus, bandymus ir kita, kas privaloma atlikti po 100000 darbo valandų turi būti baigta 2024 m. liepos mėnesio trečią dešimtadienį. Tiksli techninio aptarnavimo ir remonto darbų pradžia bus patikslinta ne vėliau kaip 2024-05-03.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1500000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45259000
-
Įrenginių remontas ir priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1.1. Užsakovas planuoja UAB „Alytaus šilumos tinklai“ katilinėje (toliau – ARK) atlikti garo turbinos ir generatoriaus MARC2-H01 su pagalbiniais įrenginiais (toliau – TG) techninį aptarnavimą ir remontą po 100000 darbo valandų. TG techninio aptarnavimo ir remonto darbai atliekami ARK katilinėje ir įrangos gamintojų dirbtuvėse. Numatoma preliminari darbų pradžia – katilinės planinio remonto metu (preliminari pradžia – 2024-06-04). Visi techninio aptarnavimo ir remonto darbai, įskaitant ir paleidimo derinimo darbus, bandymus ir kita, kas privaloma atlikti po 100000 darbo valandų turi būti baigta 2024 m. liepos mėnesio trečią dešimtadienį. Tiksli techninio aptarnavimo ir remonto darbų pradžia bus patikslinta ne vėliau kaip 2024-05-03.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1500000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas kartu su pasiūlymu: EBVPD.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutartis įsigalioja, kai Rangovas per 5 darbo dienas po Sutarties pasirašymo dienos pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą – deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Užsakovui priimtino banko ar draudimo kompanijos Sutarties įvykdymo garantiją tokiomis sąlygomis: garantijos/laidavimo suma – 10 % nuo Sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinime privalo būti aiškiai nurodyta, kad užtikrinimas apima visas Sutartyje numatytas sąlygas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo sąlygose.
Rangovui vėluojant suteikti Darbus Sutartyje nustatytais terminais, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 100 Eur delspinigius už kiekvieną vėlavimo dieną bei atlygina Užsakovo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos. Jei vėlavimas trunka ilgiau nei 10 (dešimt) dienų, Užsakovas, prieš tai informavęs Rangovą ir nelaukdamas Rangovo atsakymo, turi teisę įsigyti tokias pat ar lygiavertes paslaugas rinkoje ar kitokiu būdu sumažinti žalos atsiradimo tikimybę ar ją sumažinti, o Rangovas įsipareigoja atlyginti turėtas išlaidas pagal Užsakovo pateiktą apmokėjimo dokumentą. Turėtos išlaidos – visos išlaidos, susijusios su šiame punkte nurodytais veiksmais įskaitant bet neapsiribojant: diegimo, Darbų kainos skirtumą, naujo pirkimo konkurso organizavimą, alternatyvių priemonių žalai sumažinti taikymo kaštai, Užsakovo darbuotojų kaštai ir pan.
Rangovui vėluojant suteikti Darbus Sutartyje nustatytais terminais, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 100 Eur delspinigius už kiekvieną vėlavimo dieną bei atlygina Užsakovo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos. Jei vėlavimas trunka ilgiau nei 10 (dešimt) dienų, Užsakovas, prieš tai informavęs Rangovą ir nelaukdamas Rangovo atsakymo, turi teisę įsigyti tokias pat ar lygiavertes paslaugas rinkoje ar kitokiu būdu sumažinti žalos atsiradimo tikimybę ar ją sumažinti, o Rangovas įsipareigoja atlyginti turėtas išlaidas pagal Užsakovo pateiktą apmokėjimo dokumentą. Turėtos išlaidos – visos išlaidos, susijusios su šiame punkte nurodytais veiksmais įskaitant bet neapsiribojant: diegimo, Darbų kainos skirtumą, naujo pirkimo konkurso organizavimą, alternatyvių priemonių žalai sumažinti taikymo kaštai, Užsakovo darbuotojų kaštai ir pan.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-02
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-02
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |