Artroskopinė vaizdo įranga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Regioninė Telšių ligoninė
180390741
Kalno g.40
Telšiai
LT-87134
LT
Asmuo ryšiams:
Petras Valuckis
Telefonas:
+370 44477008
El. paštas:
petras.valuckis@telsiuligonine.lt
Faksas:
+370 44477009
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://rtl.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7996
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628594Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=628594&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Artroskopinė vaizdo įranga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33100000
-
Medicinos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamas artroskopinės vaizdo įrangos komplektas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33161000
-
Elektrochirurgijos įranga
33162000
-
Operacinės įrenginiai ir instrumentai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Viešoji įstaiga Regioninė Telšių ligoninė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Artroskopinės vaizdo įrangos komplektui keliami minimalūs reikalavimai pateikti techninėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų 1 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl nuo tiekėjo nepriklausančių objektyvių aplinkybių, šalių raštišku susitarimu, prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 30 kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) – preliminariai patvirtinantį, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai, pildydami Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma, kurios pavyzdys yra pateiktas kartu su pirkimo dokumentais (4 priedas).
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys jam keliamus kvalifikacijos ar kitus reikalavimus atitikimą.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys jam keliamus kvalifikacijos ar kitus reikalavimus atitikimą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi būti gamintojas arba turi turėti gamintojo suteiktą teisę parduoti siūlomą įrangą arba turi būti sudaręs bendradarbiavimo sutartį (būti įgaliotas) su ūkio subjektu, turinčiu tokią teisę. Tiekėjas, pasiūlymų vertinimo metu perkančiosios organizacijos prašymu per nustatytą protingą terminą, turi pateikti tai pagrindžiančius dokumentus (teisė įgyta arba susitarimai/įgaliojimas sudaryti turi būti iki pasiūlymo termino pateikimo pabaigos).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjo sutartiniai įsipareigojimai turi būti įvykdyti per 60 kalendorinių dienų nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos. Iki nurodyto laikotarpio pabaigos, prekės turi būti pristatytos, surinktos, įdiegtos, personalas privalo būti apmokytas jomis naudotis. Prekių pristatymo vieta – VšĮ Regioninė Telšių ligoninė, Kalno g. 40, 87134 Telšiai;
2. Dėl nuo tiekėjo nepriklausančių objektyvių aplinkybių, šalių raštišku susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 30 kalendorinių dienų;
3. Pardavėjui numatytu terminu nepristačius Sutarties sąlygas atitinkančių Prekių, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02% (dviejų šimtųjų) dydžio delspinigius skaičiuojamus nuo nepristatytų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Pardavėjui vėluojant pristatyti Prekes ilgiau nei 60 k. dienų, Pirkėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį ir pareikalauti Pardavėją atlyginti atsiradusius nuostolius bei sumokėti baudą, sudarančią 5% (penkis) procentus nuo Sutarties kainos.
2. Dėl nuo tiekėjo nepriklausančių objektyvių aplinkybių, šalių raštišku susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 30 kalendorinių dienų;
3. Pardavėjui numatytu terminu nepristačius Sutarties sąlygas atitinkančių Prekių, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02% (dviejų šimtųjų) dydžio delspinigius skaičiuojamus nuo nepristatytų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Pardavėjui vėluojant pristatyti Prekes ilgiau nei 60 k. dienų, Pirkėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį ir pareikalauti Pardavėją atlyginti atsiradusius nuostolius bei sumokėti baudą, sudarančią 5% (penkis) procentus nuo Sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-05
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-05
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
Viešoji įstaiga Telšių ligoninė, Kalno g. 40, 87134 Telšiai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
76299
LT
Telefonas:
+370 65216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://sat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |