Ataskaitų kūrimo ir pateikimo programinės įrangos SAP Business Objects atnaujinimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
188601311
Švitrigailos g. 18, Vilnius
Vilnius
03223
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kliokytė
Telefonas:
+370 70765888
El. paštas:
asta.kliokyte@vpgt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.pagd.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8816
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728988Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728988&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ataskaitų kūrimo ir pateikimo programinės įrangos SAP Business Objects atnaujinimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48218000
-
Licencijų valdymo programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Bendrojo pagalbos centro Ataskaitų kūrimo ir pateikimo programinės įrangos SAP Business Objects atnaujinimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 81818.18
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48218000
-
Licencijų valdymo programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrojo pagalbos centro Ataskaitų kūrimo ir pateikimo programinės įrangos SAP Business Objects atnaujinimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-01-15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Prisegtas kaip dokumentas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas privalo neturėti nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų ir atitikti nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Dėl kiekvieno ūkio subjekto (tiekėjas, jungtinės veiklos partneriai [jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė] ir/ar kiti ūkio subjektai [jeigu jų pajėgumais remiamasi]) atskirai turi pateikti tų ūkio subjektų tinkamai užpildytą ir pasirašytą EBVPD (žr. 5 PAGD PD EBPVD, pildomas jį įkėlus į Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ) bei Tiekėjo deklaraciją (dokumentą „7 PAGD PD Tiekėjo deklaracija“). Su pasiūlymu taip pat pateikiama dokumentai "6 PAGD PD FK" ir "8 PAGD PD Atitikties deklaracija".
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne mažesnei sumai nei 3 (trijų) procentų nuo Sutarties kainos.
Pirkėjas uždelsęs sumokėti nustatyta tvarka ir terminais moka 0,02% dydžio delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą k. d. Pardavėjas uždelsęs pristatyti prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus nustatyta tvarka ir terminais moka 0,02% dydžio delspinigius nuo nepristatytų (nepataisytų) prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Pirkėjui nutraukus Sutartį Sutarties Bendrųjų sąlygų 15.2 papunktyje nurodytu pagrindu, Pardavėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 10 procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos be PVM.
Detali informacija pirkimo dokumentuose.
Pirkėjas uždelsęs sumokėti nustatyta tvarka ir terminais moka 0,02% dydžio delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą k. d. Pardavėjas uždelsęs pristatyti prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus nustatyta tvarka ir terminais moka 0,02% dydžio delspinigius nuo nepristatytų (nepataisytų) prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Pirkėjui nutraukus Sutartį Sutarties Bendrųjų sąlygų 15.2 papunktyje nurodytu pagrindu, Pardavėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 10 procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos be PVM.
Detali informacija pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-04
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
pirkimas vykdomas pagal Bendrojo pagalbos centro įgaliojimą
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |