Atliekų, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba kurių turėtojas neegzistuoja (bešeimininkių) surinkimo, vežimo ir sutvarkymo Plungės rajono savivaldybės teritorijoje paslaugos teikimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Burčikienė
Telefonas:
+370 44873162
El. paštas:
vaida.burcikiene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.plunge.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689155Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=689155&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atliekų, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba kurių turėtojas neegzistuoja (bešeimininkių) surinkimo, vežimo ir sutvarkymo Plungės rajono savivaldybės teritorijoje paslaugos teikimas
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Atliekos, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba kurių turėtojas neegzistuoja (bešeimininkių) surenkamos iš Plungės rajono savivaldybės Plungės miesto, Alsėdžių, Babrungo, Kulių, Nausodžio, Paukštakių, Platelių, Stalgėnų, Šateikių, Žemaičių Kalvarijos ir Žlibinų seniūnijų teritorijų.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 99173.55
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Plungės rajono savivaldybės Plungės miesto, Alsėdžių, Babrungo, Kulių, Nausodžio, Paukštakių, Platelių, Stalgėnų, Šateikių, Žemaičių Kalvarijos ir Žlibinų seniūnijų teritorijose.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarus bešeimininkių atliekų surinkimo, išvežimo ir sutvarkymo poreikio kiekis tonomis iš visų Plungės rajono savivaldybės seniūnijų per visą paslaugų teikimo trukmę t. y. 36 mėn.:
1. Mišrių komunalinių atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (20 03 01) – 40 (t);
2. Didelių gabaritų atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (20 03 07) – 95 (t);
3. Biologiškai skaidžių atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (20 02 01) – 10 (t);
4. Naudoti nebetinkamų lengvojo automobilio padangų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 03) – 80 (t);
5. Naudoti nebetinkamų sunkiosios technikos padangų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 03) – 50 (t);
6. Statybinių medžiagų turinčių asbesto surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (17 06 05*) – 25 (t);
7. Bituminių mišinių, nenurodytų 17 03 01 surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (17 03 02) – 10 (t);
8. Mišrių statybinių ir griovimo atliekų, nenurodytų 17 09 01, 17 09 02 ir 17 09 03, surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (17 09 04) – 80 (t);
9. Plastiko atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 19) – 30 (t);
10. Stiklo atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 20) – 10 (t);
11. Tekstilės gaminių atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (19 12 08) – 15 (t).
Sutarties vykdymo metu išvežamų atliekų kiekiai priklausys nuo faktinių pateiktų užsakymų, neįsipareigojama nupirkti viso preliminaraus kiekio.
Paslaugų teikėjas į paslaugų įkainį turi įsivertinti surinktų atliekų pristatymą sutvarkymui į Telšių regiono komunalinių atliekų mechaninio biologinio apdorojimo įrenginį (MBA), Atliekų priėmimo aikštelę Jėrubaičių k., Plungės r. sav. ar į kitas teisės aktais nustatytas atliekų sutvarkymo vietas bei sumokėti atliekų sutvarkymo mokestį. Atsižvelgiant į seniūnų pateiktą poreikį, Paslaugų teikėjui paliekama teisė sudaryti atliekų išvežimo maršruto grafiką.
1. Mišrių komunalinių atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (20 03 01) – 40 (t);
2. Didelių gabaritų atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (20 03 07) – 95 (t);
3. Biologiškai skaidžių atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (20 02 01) – 10 (t);
4. Naudoti nebetinkamų lengvojo automobilio padangų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 03) – 80 (t);
5. Naudoti nebetinkamų sunkiosios technikos padangų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 03) – 50 (t);
6. Statybinių medžiagų turinčių asbesto surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (17 06 05*) – 25 (t);
7. Bituminių mišinių, nenurodytų 17 03 01 surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (17 03 02) – 10 (t);
8. Mišrių statybinių ir griovimo atliekų, nenurodytų 17 09 01, 17 09 02 ir 17 09 03, surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (17 09 04) – 80 (t);
9. Plastiko atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 19) – 30 (t);
10. Stiklo atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (16 01 20) – 10 (t);
11. Tekstilės gaminių atliekų surinkimas, vežimas ir sutvarkymas (19 12 08) – 15 (t).
Sutarties vykdymo metu išvežamų atliekų kiekiai priklausys nuo faktinių pateiktų užsakymų, neįsipareigojama nupirkti viso preliminaraus kiekio.
Paslaugų teikėjas į paslaugų įkainį turi įsivertinti surinktų atliekų pristatymą sutvarkymui į Telšių regiono komunalinių atliekų mechaninio biologinio apdorojimo įrenginį (MBA), Atliekų priėmimo aikštelę Jėrubaičių k., Plungės r. sav. ar į kitas teisės aktais nustatytas atliekų sutvarkymo vietas bei sumokėti atliekų sutvarkymo mokestį. Atsižvelgiant į seniūnų pateiktą poreikį, Paslaugų teikėjui paliekama teisė sudaryti atliekų išvežimo maršruto grafiką.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 99173.55
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
Tiekėjas ir/arba tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) turi būti registruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre (ATVR) kaip turintis teisę surinkti ir vežti bešeimininkes atliekas, kurių atliekų kodai:
20 03 01, 20 03 07, 20 02 01, 16 01 03, 17 06 05*, 17 03 02, 17 09 04, 16 01 19, 16 01 20, 19 12 08.
Tiekėjas ir/arba tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) nurodo kodą, kuriuo yra registruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre. Perkančioji organizacija naudodamasi Atliekų tvarkytojų valstybės registro (ATVR) (https://atvr.am.lt/) duomenimis, patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui.
Tiekėjai iš užsienio (ES šalių) pateikia dokumentų patvirtintas kopijas pagal šalies, kurioje Tiekėjas registruotas, įstatymus apie jiems suteiktą teisę verstis veikla, kuri yra reikalinga pirkimo dokumentuose nurodytai paslaugai atlikti arba jungtinės veiklos sutartyje jam priskirtą tokių paslaugų dalį. Užsienyje registruotas Tiekėjas, turintis teisę pagal šalies, kurioje jis yra registruotas, įstatymus atlikti jam priskirtus darbus (paslaugas) ir norintis atlikti tokius darbus (paslaugas) Lietuvos Respublikos teritorijoje, turės kreiptis į Aplinkos apsaugos departamentą dėl turimų dokumentų pripažinimo ir prašymo įtraukti jį į Lietuvoje atliekas tvarkančių įmonių registro sąrašą.
CVP IS priemonėmis pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
Tiekėjas ir/arba tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) turi būti registruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre (ATVR) kaip turintis teisę surinkti ir vežti bešeimininkes atliekas, kurių atliekų kodai:
20 03 01, 20 03 07, 20 02 01, 16 01 03, 17 06 05*, 17 03 02, 17 09 04, 16 01 19, 16 01 20, 19 12 08.
Tiekėjas ir/arba tiekėjų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą) nurodo kodą, kuriuo yra registruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre. Perkančioji organizacija naudodamasi Atliekų tvarkytojų valstybės registro (ATVR) (https://atvr.am.lt/) duomenimis, patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui.
Tiekėjai iš užsienio (ES šalių) pateikia dokumentų patvirtintas kopijas pagal šalies, kurioje Tiekėjas registruotas, įstatymus apie jiems suteiktą teisę verstis veikla, kuri yra reikalinga pirkimo dokumentuose nurodytai paslaugai atlikti arba jungtinės veiklos sutartyje jam priskirtą tokių paslaugų dalį. Užsienyje registruotas Tiekėjas, turintis teisę pagal šalies, kurioje jis yra registruotas, įstatymus atlikti jam priskirtus darbus (paslaugas) ir norintis atlikti tokius darbus (paslaugas) Lietuvos Respublikos teritorijoje, turės kreiptis į Aplinkos apsaugos departamentą dėl turimų dokumentų pripažinimo ir prašymo įtraukti jį į Lietuvoje atliekas tvarkančių įmonių registro sąrašą.
CVP IS priemonėmis pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos ar laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės Tiekėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma – 4 900,00 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t. y. apimti Sutarties galiojimo terminą.
Jeigu Tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Tiekėjas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.
Jeigu Tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Tiekėjas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-14
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius Tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |