Atliekų surinkimo, monitoringo, atliekų apskaitos ir atsiskaitymo informacinių sistemų ir klientų savitarnos, jų diegimo ir darbuotojų mokymo pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=729986Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=729986&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Atliekų surinkimo, monitoringo, atliekų apskaitos ir atsiskaitymo informacinių sistemų ir klientų savitarnos, jų diegimo ir darbuotojų mokymo pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-03
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1.Sutartis įsigalioja pasirašius abiem šalims ir galioja 5 mėnesius ir iki visiško įsipareigojimų įvykdymo.
2. Atliekų surinkimo, monitoringo, atliekų apskaitos ir atsiskaitymo informacinės sistemos ir klientų savitarna, jų diegimas ir darbuotojų mokymas turi būti pristatytas ir atliktas per 4 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
3. Pristatymo adresas: Gintaro g. 33A-1, Palanga.
4. Pirkimui skirta lėšų suma – 45 000,00 EUR be PVM, 54 450,00 EUR, įskaitant PVM.
5.Apmokėjimas bus atliekamas dviem etapais:
5.1. už perkamų informacinių sistemų licencijas, bet ne daugiau kaip 30 proc. bendros pirkimo vertės atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
5.2. už visą pirkimą pagal sutartį atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą.
5.3 Galimas atsiskaitymas su subtiejais.
2. Atliekų surinkimo, monitoringo, atliekų apskaitos ir atsiskaitymo informacinės sistemos ir klientų savitarna, jų diegimas ir darbuotojų mokymas turi būti pristatytas ir atliktas per 4 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
3. Pristatymo adresas: Gintaro g. 33A-1, Palanga.
4. Pirkimui skirta lėšų suma – 45 000,00 EUR be PVM, 54 450,00 EUR, įskaitant PVM.
5.Apmokėjimas bus atliekamas dviem etapais:
5.1. už perkamų informacinių sistemų licencijas, bet ne daugiau kaip 30 proc. bendros pirkimo vertės atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą;
5.2. už visą pirkimą pagal sutartį atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą sąskaitą faktūrą.
5.3 Galimas atsiskaitymas su subtiejais.
III.2)
Paskelbimo data
2023-09-25
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |