Atnaujinimo darbai „Plungės Senamiesčio mokyklos virtuvės ir virtuvės pagalbinių vidaus patalpų paprastasis remontas, specialiųjų dalių aprašo parengimas“
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės Senamiesčio mokykla
291130450
Minijos g. 5
Plungė
90161
LT
Asmuo ryšiams:
Liveta Vaitkuvienė
Telefonas:
+370 44873149
El. paštas:
liveta.vaitkuviene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://senamiesciomokykla.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769606Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=769606&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atnaujinimo darbai „Plungės Senamiesčio mokyklos virtuvės ir virtuvės pagalbinių vidaus patalpų paprastasis remontas, specialiųjų dalių aprašo parengimas“
Nuorodos numeris:
726864
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Plungės Senamiesčio mokykla numato atlikti mokyklos virtuvės ir virtuvės pagalbinių vidaus patalpų paprastąjį remontą ir atnaujinimą, adresu Minijos g. 5, Plungė. Perkami darbai ir paslaugos apima: Virtuvės patalpų remontas (žymėjimas plane I-39) – sienų, palangių paruošimas dažymui ir dažymas, sieninių plytelių klijavimas, elektros instaliacijos atnaujinimas, vidaus durų keitimas, vandentiekio ir kanalizacijos, elektros instaliacijos įrengimas, grindų betonavimas ir grindų dangos įrengimas, oro ištraukimo ventiliacijos sistema, nerūdijančio plieno gartraukių perkėlimas; Virtuvės pagalbinių patalpų remontas (žymėjimas plane I-32; I-33; I-34; I-35; I-36; I-37; I-38) - sienų, palangių, lubų paruošimas dažymui ir dažymas, elektros instaliacijos atnaujinimas, vidaus ir lauko durų keitimas, vandentiekio ir kanalizacijos, elektros instaliacijos įrengimas, grindų dangos įrengimas; Specialiųjų dalių aprašo paruošimas – vidaus kanalizacijos ir vandentiekio tinklai, elektrotechnika, vėdinimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71340000
-
Kompleksinės inžinerinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Minijos g. 5, Plungė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami darbai apima:
1. Plungės Senamiesčio mokyklos virtuvės ir virtuvės pagalbinių vidaus patalpų paprastasis remontas, parametrai apibūdinti pirkimo dokumentuose;
2. Specialiųjų dalių aprašo parengimas (vidaus kanalizacijos ir vandentiekio tinklai, elektros instaliacija, elektrotechnika, vėdinimas), parametrai apibūdinti pirkimo dokumentuose.
1. Plungės Senamiesčio mokyklos virtuvės ir virtuvės pagalbinių vidaus patalpų paprastasis remontas, parametrai apibūdinti pirkimo dokumentuose;
2. Specialiųjų dalių aprašo parengimas (vidaus kanalizacijos ir vandentiekio tinklai, elektros instaliacija, elektrotechnika, vėdinimas), parametrai apibūdinti pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Rangos darbų ir Paslaugų teikimo pratęsimas – 20 kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus (jeigu taikytina), remiasi tiekėjas.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus (jeigu taikytina), remiasi tiekėjas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija nereikalauja pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimo. Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonė yra sutartyje numatytos netesybos (delspinigiai).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-05
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-05
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į pirkimo Komisiją galima nevėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Rangos darbų ir Paslaugų teikimo atlikimo terminas – 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, galimas rangos darbų ir sutarties pratęsimas – 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų nuo Rangovo nepriklausančių aplinkybių, raštiškai nurodžius aplinkybių priežastis. Rangos darbų ir Paslaugų teikimo atlikimo termino pabaigos Rangovas privalo atlikti visus Sutartyje, atnaujinimo darbų techninėje specifikacijoje numatytus Paslaugų teikimo ir Rangos darbus, įskaitant baigiamuosius bandymus (jeigu taikoma).
Rangos darbų ir Paslaugų teikimo atlikimo terminas – 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, galimas rangos darbų ir sutarties pratęsimas – 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų nuo Rangovo nepriklausančių aplinkybių, raštiškai nurodžius aplinkybių priežastis. Rangos darbų ir Paslaugų teikimo atlikimo termino pabaigos Rangovas privalo atlikti visus Sutartyje, atnaujinimo darbų techninėje specifikacijoje numatytus Paslaugų teikimo ir Rangos darbus, įskaitant baigiamuosius bandymus (jeigu taikoma).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |