Atnaujintų (modernizuotų) daugiabučių namų energetinio audito, statinio projekto ir įgyvendintų priemonių ekspertizės atlikimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
288779560
Labdarių g. 3
Vilnius
01120
LT
Asmuo ryšiams:
Remigijus Plakys
Telefonas:
+370 52103287
El. paštas:
remigijus.plakys@apva.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.apva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/477
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=646099Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=646099&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Atnaujintų (modernizuotų) daugiabučių namų energetinio audito, statinio projekto ir įgyvendintų priemonių ekspertizės atlikimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71000000
-
Architektūros, statybų, inžinerijos ir inspektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Atrankinis atnaujintų (modernizuotų) daugiabučių namų energinis auditas (toliau – Energinis auditas), įgyvendintų priemonių ekspertizė (toliau – Ekspertizė) ir atnaujinamų (modernizuojamų) daugiabučių namų dalinė ekspertizė (toliau – Dalinė ekspertizė) vykdoma kaip sudėtinė Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugsėjo 23 d. nutarimu Nr. 1312, įgyvendinimo stebėsenos dalis, vadovaujantis Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. D1-1055 (su vėlesniais pakeitimais ir papildymais) ir jame nustatytais tikslais ir uždaviniais.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 69500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71000000
-
Architektūros, statybų, inžinerijos ir inspektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Energinis auditas ir ekspertizė turės būti atliekama 15 (penkiolikai) daugiabučių pastatų, kurie įgyvendino projektą pagal Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 69500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-01-20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo metu paaiškėjus aplinkybėms, dėl kurių būtų pratęsiami Paslaugų teikimo terminai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė, ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi (atsižvelgiant į jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti) neturėti pašalinimo pagrindų, numatytų pirkimo dokumentų 2 priede, ir kartu su pasiūlymu pateikti („prisegti“) Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo dokumentų 3 priedą.
Komisija pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (iki pasiūlymų eilės nustatymo).
Komisija pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (iki pasiūlymų eilės nustatymo).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Vykdytojas privalo užtikrinti Sutarties įvykdymą, pateikdamas banko garantiją (originalą) arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą) tokiomis sąlygomis:
Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimas – per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutartis įsigalioja, kai Užsakovui pateikiamas Sutarties įvykdymą užtikrinantis dokumentas;
Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma - ne mažesnė kaip 7 (septyni) procentai visos pirkimo Sutarties kainos;
Sutarties įvykdymo užtikrinimo dalykas – bet koks Vykdytojo prievolių pagal Sutartį ir jos priedus pažeidimas, dalinis ar visiškas jų nevykdymas ar netinkamas vykdymas;
Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimo terminas – visas Sutarties galiojimo laikotarpis ir ne trumpiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Sutartyje numatytos Paslaugų suteikimo termino pabaigos.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimas – per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutartis įsigalioja, kai Užsakovui pateikiamas Sutarties įvykdymą užtikrinantis dokumentas;
Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma - ne mažesnė kaip 7 (septyni) procentai visos pirkimo Sutarties kainos;
Sutarties įvykdymo užtikrinimo dalykas – bet koks Vykdytojo prievolių pagal Sutartį ir jos priedus pažeidimas, dalinis ar visiškas jų nevykdymas ar netinkamas vykdymas;
Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimo terminas – visas Sutarties galiojimo laikotarpis ir ne trumpiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Sutartyje numatytos Paslaugų suteikimo termino pabaigos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-10-09
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-11
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-20
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |