Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Regina Gasiūnienė
Telefonas: +370 37326297
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48814000  -  Medicininės informacijos sistemos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.1.7)

Bendra pirkimo vertė

Vertė be PVM:  263830.00  EUR
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48814000  -  Medicininės informacijos sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
LSMUL Kauno klinikos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis, kurio funkcijas sudaro: Tyrimo registravimas, Makroskopinio tyrimo aprašymas, balso ir vaizdo įrašų dokumentavimas, Laboratorijos darbo automatizavimas ir monitoravimas, Tyrimo aprašymas ir išvados formulavimas, Patologijos tyrimo išvados išsiuntimas, Parafininių blokų ir stiklelių archyvo dokumentavimas, Biologinių išteklių centro mėginių inventorinei sistemai parengtų mėginių registravimas ir informacijos perdavimas; ir palaikančios funkcijos: Sąskaityba, Paieška, Ataskaitos, Pranešimai, Naudotojų administravimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Projektas "Žmogaus biologinių išteklių centras", Projekto Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-16-0001

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2023/S 001-001470
2022-696728

V dalis: Sutarties skyrimas

Sutarties Nr.: SUT-23-1054

Pavadinimas: Audinių parengimo ir analizavimo monitoravimo modulis

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: taip
V.2)

Sutarties skyrimas

V.2.1)

Sutarties sudarymo data

2023-04-06
V.2.2)

Informacija apie pasiūlymus

Gautų pasiūlymų skaičius:  1
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei :  ne
V.2.3)

Rangovo pavadinimas ir adresas

UAB "Rivosana"
304559755
Kaunas
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA

Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)

Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)

Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:  263830.00  EUR

VI dalis: Papildoma informacija

VI.3)

Papildoma informacija

1.Vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Pardavėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Pirkėjas elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Tokiu atveju, jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Pardavėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2.Pardavėjui pateikus ir Pirkėjui priėmus Prekę atsiskaitoma už licencijas patvirtinus tarpinį perdavimo–priėmimo aktą ir pateikus Pirkėjui tarpinę mokėjimo sąskaitą.
3.Tolesni mokėjimai atliekami tokia tvarka:
3.1. įgyvendinus Prekės 1-2 diegimo etapus– 25%nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
3.2.įgyvendinus Prekės 3-4 diegimo etapus – 25 %nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
3.3.įgyvendinus Prekės 5, 6, 8 diegimo etapus – 50 %nuo kainos, nurodytos Pardavėjo pasiūlymo lentelės 1.3 punkte.
4.Realizavus integracinę sąsają su ligoninės informacine sistema, atsiskaitoma už integracinės sąsajos sukūrimą.
5.Tarpinis/galutinis mokėjimas atliekamas į nurodytą Pardavėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per:
5.1. 15 k.d.nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 1K-75 „Dėl finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymo Nr. 1K-316 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
5..2. 60 k.d.nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 1K-75 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją;
6. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-21
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.