Aukštosios Fredos dvaro sodybos rūmai,Kaunas,vidaus patalpų tvarkybos (konservavimo,restauravimo, remonto ir avar.grėsmės pašalinimo)darbų projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
BĮ Kultūros infrastruktūros centras
110051791
Šnipiškių g. 3, Vilnius
Vilnius
09309
LT
Asmuo ryšiams:
Vita Puišienė
Telefonas:
+370 67918134
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://kulturosic.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6992
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=650531Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=650531&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
užsakovo funkcijų vykdymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aukštosios Fredos dvaro sodybos rūmai,Kaunas,vidaus patalpų tvarkybos (konservavimo,restauravimo, remonto ir avar.grėsmės pašalinimo)darbų projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Nuorodos numeris:
2022
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Aukštosios Fredos dvaro sodybos rūmų (u. k. KVR 25745), Kauno miesto sav., Kauno m., Ž. E. Žilibero g. 6, vidaus patalpų tvarkybos (konservavimo, restauravimo, remonto ir avarijos grėsmės pašalinimo) darbų projekto parengimo ir projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros paslaugas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 63471.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
71250000
-
Architektūros, inžinerijos ir tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Aukštosios Fredos dvaro sodybos rūmų (u. k. KVR 25745), Kauno miesto sav., Kauno m., Ž. E. Žilibero g. 6, vidaus patalpų tvarkybos (konservavimo, restauravimo, remonto ir avarijos grėsmės pašalinimo) darbų projekto parengimo ir projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros paslaugas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 63471.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
33
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties pirmojo etapo paslaugų suteikimo galiojimo terminas, dėl objektyvių priežasčių, Šalių raštišku susitarimu gali būti pratęstas 2 (dviejų) mėnesių terminui.
Projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros paslaugų suteikimo galiojimo terminas, atsižvelgiant į tvarkybos darbų finansavimo apimtis, Šalių raštišku susitarimu galės būti pratęstas 24 (dvidešimt keturių) mėnesių terminui.
Projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros paslaugų suteikimo galiojimo terminas, atsižvelgiant į tvarkybos darbų finansavimo apimtis, Šalių raštišku susitarimu galės būti pratęstas 24 (dvidešimt keturių) mėnesių terminui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
-pasiūlymą pateikęs dalyvis;
-kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
-kiekvienas subteikėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
-pasiūlymą pateikęs dalyvis;
-kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
-kiekvienas subteikėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas ne mažiau, kaip 5 (penki) proc. nuo projekto parengimo (pirmojo etapo) paslaugų vertės be PVM, nurodytos pirkimo sutarties 2.2.1 papunktyje, sumai bet kuriuo iš dalyvio pasirinktų užtikrinimo būdų: banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu.
Projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros (antrojo etapo) paslaugų vykdymui Projektuotojas privalės Užsakovui pateikti ne mažesnės kaip 5 proc. nuo projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros (antrojo etapo) paslaugų vertės, nurodytos Sutarties 2.2.2 papunktyje, sumos dydžio be PVM banko arba draudimo bendrovės išduotą Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą.
Projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros (antrojo etapo) paslaugų vykdymui Projektuotojas privalės Užsakovui pateikti ne mažesnės kaip 5 proc. nuo projekto sprendinių įgyvendinimo priežiūros (antrojo etapo) paslaugų vertės, nurodytos Sutarties 2.2.2 papunktyje, sumos dydžio be PVM banko arba draudimo bendrovės išduotą Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-16
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-13
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |